مدیرعامل هلال احمر استان قم عنوان کرد
مدیرعامل هلال احمر استان قم گفت: در مناطق پردیسان، خاکفرج و باجک دوره طرح خادم برگزار شده است و همچنین در بخش‌های کهک، دستجرد و جعفریه درحال آماده سازی زیرساخت‌های لازم و برنامه‌ریزی هستیم.
کد خبر: ۴۹۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 13 September 2017
به گزارش تابناک قم، محمد گلفشان با اشاره به اجرای طرح خادم اظهار کرد: این طرح به معنای خانواده‌های آماده در مخاطرات است که دو نفر از نیروهای هلال احمر خانه به خانه مردم را آموزش می‌دهند.

وی با بیان اینکه جامعه هدف طرح خادم کل استان قم است، عنوان کرد: در این طرح 12 بار در هر خانه حضور پیدا می‌کنیم و 15 سوال پرسیده شده و خانواده از نظر آمادگی مقابله با مخاطرات ارزیابی می‌شود، همچنین در هر جلسه بازخورد آموزش‌های قبلی را جویا شده و معمولا انتخاب زمان برگزاری آموزش‌ها به عهده خانواده‌ها است.

مدیرعامل هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه بیش از 100 نفر آموزش دهنده داریم که درحال افزایش این افراد هستیم، مطرح کرد: در بحث اطلاع رسانی متاسفانه هنوز خانواده‌ها طرح خادم را نمی‌شناسند و نیازمند همکاری و اطلاع‌رسانی بیشتر شهرداری و صدا و سیما هستیم.

وی با بیان اینکه استان قم پنج منطقه متفاوت دارد، خاطرنشان کرد: در مناطق پردیسان در دوره هفتم، خاکفرج دوره سوم و در باجک دوره اول طرح خادم برگزار شده است و همچنین در بخش‌های کهک، دستجرد و جعفریه درحال آماده سازی زیرساخت‌های لازم و برنامه‌ریزی برای اجرای این طرح هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار