مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم:
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: تمام تلاش مدیریت شهری بر این است که همزمان با تقاطع شهرک قدس پروژه فاز 3 بلوار آیت‌الله بروجردی نیز به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۹۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 13 September 2017
به گزارش تابناک قم، عباس حلوائی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت فاز سوم بلوار آیت‌الله بروجردی تا پردیسان گفت: این پروژه از کیلومتر 3.6 تا 9.4 است که حدود 5.8 کیلومتر طول دارد و شهرک قدس را به پردیسان متصل می‌کند. وی با بیان اینکه عملیات عمرانی این پروژه بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد خاطرنشان کرد: عمده عملیات پروژه خاکبرداری بوده که در آن بیش از یک میلیون و 700 هزار مترمکعب خاکبرداری با 98 درصد پیشرفت فیزیکی صورت گرفت و تنها یک بخش انفجار برای خاکبرداری باقی مانده است.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با بیان اینکه در این پروژه 37 پارت انفجار صورت گرفته است افزود: عملیات خاکریزی نیز 760 هزار مترمکعب بوده که 95 درصد پیشرفت صورت گرفته است.

وی جدول‌گذاری و احداث دیوار بی آر تی را از دیگر بخش‌های این پروژه ذکر کرد و گفت: بخش دیگر این پروژه عملیات روسازی بوده که در حال حاضر 50 درصد پیشرفت دارد و شامل اجرای ساب‌بیس و بتن آر سی سی باقی مانده است.

حلوائی‌زاده اذعان کرد: تمام تلاش ما بر این است که همزمان با تقاطع شهرک قدس این پروژه نیز به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار