مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: طرح دیدار با 199 والدین سالمند شهید در قم همزمان با سراسر کشور آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۹۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 11 September 2017
به گزارش تابناک قم، سردار سید جواد هاشمی اظهار داشت: در این طرح، 30 تیم از کارمندان بنیاد شهید از والدین شهدایی که دارای 90 سال و بالاتر سن باشند دیدار می کنند.

وی افزود: تاکنون با چهار تن ازوالدین معظم درقم و بخش سلفچگان در روستاهای گلستانه و حسن آباد این استان دیدار کرده ایم تا ضمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه از زحمات این خانواده ها و صبوری آنان قدردانی کنیم.

وی گفت: والدین معظم شهدا سرمایه های عظیم انسانی برای جامعه اسلامی هستند،ایشان سراسر عمر شریف خود را صرف تربیت انسانهای آزاده نمودند و بر این شهادت ها افتخار کردند و در پای ارزشها ایستاده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم ادامه داد: دیدار از عزیزانی که همه عمر را در راه حفظ دین و ارزش های اسلامی گذراندند مایه مباهات نظام اسلامی و دلگرمی مسئولان می باشد.

وی با بیان این که دیدار با خانواده های شهدا مایه دلگرمی مسئولان در خدمت به ملت اسلامی است، گفت: این خانواده ها در تمام سال های حیات خویش با صبر و ایثار و پایداری بر ارزش ها تندیس ایثار و فداکاری شدند.

وی افزود: خانواده شهدا تمام عمر گرانمایه خویش را صرف دفاع از آرمان های شهدا کردند و مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی شدند.

هاشمی با تاکید بر این که سبک زندگی خانواده های شهدا باید برای مردم الگوسازی شود گفت: والدین شهدا با ساده زیستی و قناعت،‌ انسان های بزرگی را در دامان خود پرورش دادند که در تاریخ ایران اسلامی افتخار آفریدند. 

وی خاطرنشان کرد: خانواده های شهدا با وجود کهولت سن همچنان به عنوان سرمایه عظیم انسانی و تاثیر گذار در نظام اسلامی هستند از این رو باید مورد تکریم و احترام قرار گیرند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار