در آغاز مسابقات هندبال جوانان کشور رخ داد؛
رئیس هیئت هندبال استان قم از یک پیروزی و یک تساوی برای پسران جوان هندبال قم در آغاز مسابقات هندبال جوانان کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 11 September 2017
به گزارش تابناک قم، حسین محمد خانی اظهار داشت: مسابقات هندبال جوانان پسر باشگاه‌های کشور در شهر قائنات در خراسان جنوبی در حال برگزاری است و تیم اعزامی از استان قم تاکنون به یک پیروزی و یک تساوی دست پیدا کرده است.

وی افزود: تیم هندبال جوانان پسر قم در این مسابقات با تیم‌های مهدی شهر، نفت و گاز گچساران، سپاهان اصفهان و ملاثانی خوزستان همگروه شده است و پس از برگزاری ۴ مسابقه توسط هر تیم، ۲ تیم راهی مرحله بعد می‌شوند.

 رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: هندبالیست‌های جوان قم در اولین مسابقه خود در این رقابت‌ها برابر تیم مدعی و قدرتمند نفت و گاز گچساران قرار گرفتند و این بازی نزدیک و نفس گیر برای هر ۲ تیم در نهایت با تساوی ۲۵ بر ۲۵ به پایان رسید تا امتیازات در بازی اول تقسیم شود.

محمد خانی بیان داشت: دومین مسابقه تیم قم برابر تیم مهدی شهر نماینده استان سمنان برگزار شد که در این بازی تیم هندبال جوانان قم موفق شد با امتیاز ۳۳ بر ۲۸ حریف خود را شکست داده و اولین پیروزی خود در این مسابقات را به دست بیاورد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: مسابقات هندبال دسته دوم باشگاه‌های کشور در بخش بانوان نیز هم اکنون در قزوین در حال برگزاری است و ۲ نماینده داوری قم شامل سمیه دارابی و ریحانه سعادتمند در این مسابقات قضاوت خواهند کرد.

 رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: رقابت‌های هندبال نونهالان پسر منطقه ۲ کشور نیز هفته آینده در مازندران برگزار می‌شود و تیم هندبال قم در این مسابقات شرکت خواهد داشت ضمن این که در بخش دختران، میزبانی مسابقات بر عهده قم بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار