در پایان دور رفت لیگ دسته اول بیس بال رخ داد؛
مربی تیم بیس بال استان قم از ثبت ۲ پیروزی و ۲ شکست در کارنامه بیس بالیست های قم در پایان دور رفت لیگ دسته اول کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳ 11 September 2017
به گزارش تابناک قم، فرید فرهادی اظهار داشت: رقابت‌های بیس بال دسته اول کشور روز شنبه در کرمان به پایان دور رفت خود رسید و در این مسابقات تیم بیس بال قم یکی از ۵ تیم حاضر در مسابقات بود که ۲ پیروزی و ۲ شکست کسب کرد.

وی افزود: بیس بالیست‌های قمی آخرین مسابقه خود را برابر تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی برگزار کردند که در یک بازی نزدیک و نفس گیر در نهایت موفق شدند حریف خود را ۱۲ بر ۱۱ شکست دهند و دومین برد خود را به دست بیاورند.

مربی تیم بیس بال استان قم گفت: اولین پیروزی نماینده استان قم در بازی برابر تیم میزبان رقم خورد که تیم قم توانست در آن مسابقه ۱۰ بر ۷ کرمان را شکست دهد اما دیدار برابر تیم‌های بوشهری حاضر در لیگ دسته اول همان طور که از قبل قابل پیش بینی بود مسابقات پیچیده‌ای بود.

فرهادی بیان داشت: بوشهر در بیس بال ایران یک قطب به شمار می‌رود به طوری که تیم‌های این شهر در لیگ بیس بال به طور دائمی تمرین دارند و دارای ساختار باشگاهی هستند و ما نیز در برابر تیم‌های نادری و لیان پارسه بوشهر با وجود تلاش فراوان نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی عنوان کرد: تیم بیس بال قم در اولین بازی برابر نادری بوشهر که از تیم‌های قدیمی بیس بال ایران است ۱۲ بر ۶ بازنده شد و در مسابقه برابر لیان پارسه بوشهر نیز در نهایت ۱۲ بر ۸ نتیجه را واگذار کرد تا با ۲ برد و ۲ شکست در میانه جدول دسته اول قرار گیرد.

مربی تیم بیس بال استان قم تصریح کرد: محمد جندقی، محمد صفدری، ابوالفضل امجد، مصطفی شاکر، علیرضا صبایی، محمدحسین صبایی، مجید پاشوی، مجید محمدی، فخرالدین حسین زاده، وحید زارعی، عزیز نجفی، امیر خلیق ساکت، حجت میرهندی، مجتبی گردان و علی مهربانی بازیکنان تیم بیس بال قم در دور رفت لیگ دسته اول را تشکیل دادند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار