مدیر اجرایی جشنواره مردمی کرامت با تاکید بر اینکه دبیرخانه دائمی این جشنواره تشکیل می‌شود، گفت: در مجموع تشکل‌ها و مجموعه‌های فعال فرهنگی با جمعیتی بیش از سه هزار نفر در راستای محوریت‌های این جشنواره مشارکت داشته‌‌اند.
کد خبر: ۴۹۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۹ 11 September 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مهدی کلانترزاده با اشاره به اینکه برگزاری نخستین جشنواره مردمی کرامت با شعار «در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم» اظهار کرد: این جشنواره با حمایت افراد و مجموعه‌های مختلف در سطح کشوری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره مردمی کرامت با محوریت حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع)، حضرت شاهچراغ(ع) و شعار «در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم» دنبال شده است، اضافه کرد: تشکل‌های و مجموعه‌های مختلف فرهنگی و مردمی که به فعالیت‌های مختلف از جمله برگزاری نشست‌های دینی، حلقات معرفتی، مسابقات فرهنگی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی در راستای محوریت‌های این جشنواره اقدام کرده‌اند جامعه هدف این جشنواره هستند.

مدیر اجرایی جشنواره مردمی کرامت خاطرنشان کرد: در مجموع تشکل‌ها و مجموعه‌های فعال فرهنگی با جمعیتی بیش از 3 هزار نفر در راستای محوریت‌های این جشنواره مشارکت داشته و ۳۵ مورد از آنها به عنوان تشکل برتر انتخاب شده‌اند.

وی از اختصاص ۱۱۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و پنج کمک هزینه سفر به عتبات و عالیات به برگزیدگان جشنواره مردمی کرامت یاد کرد و گفت: علاوه بر این هدایا برای افراد برگزیده متبرکات آستان‌های مقدس حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها، امام رضا علیه‌السلام و حضرت شاهچراغ(ع) نیز درنظر گرفته شده است.

کلانترزاده با اشاره به برگزاری همایش فعالان مردمی کرامت و ولایت پنجشنبه هفته جاری در قم تصریح کرد: در این همایش از برترین‌های جشنواره مردمی کرامت تقدیر می‌شود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تاکید بر اینکه دبیرخانه دائمی جشنواره مردمی کرامت تشکیل می‌شود، مطرح کرد: امیدواریم با تشکیل این دبیرخانه بتوانیم به شیوه گسترده‌تری از ظرفیت مجموعه‌های مختلف فرهنگی استفاده کرده و سال‌های آینده این جشنواره را به صورت گسترده‌تری دنبال کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار