رئیس هیئت تنیس روی میز قم از قهرمانی قم در مسابقات دسته یک تنیس روی میز کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 10 September 2017
به گزارش تابناک قم، محمد عموییان اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز دسته اول رده سنی جوانان و نوجوانان کشور روز شنبه در اراک به پایان رسید و یکی از ۳ تیم اعزامی از قم به این مسابقات موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وی افزود: تیم آکادمی قائمی قم با ۲ تیم الف و ب در این رقابت‌ها در سالن ورزشی پنجم مرداد اراک حضور داشت که تیم الف این باشگاه موفق شد با شکست دادن تمامی حریفان خود به فینال برسد و در دیدار نهایی با برتری بر پالایش نفت آبادان به مقام قهرمانی برسد.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم گفت: پنگ پنگ بازان قمی در ترکیب تیم آکادمی قائمی الف در دیدار نهایی ۵ بر ۲ حریف آبادانی را شکست دادند در حالی که محمد امین منتظری، سید علی سجادیان، ماهان چینه وری و محمد معین منتظری در ترکیب این تیم حضور داشتند.

عموییان بیان داشت: تیم آکادمی قائمی قم پیش از این که به فینال مسابقات راه پیدا کند در یک بازی نزدیک و حساس با تیم دامپرور اراک روبرو شد و توانست این تیم را ۵ بر ۴ شکست دهد اما ۲ تیم دیگر قم در این پیکارها در دور گروهی حذف شدند.

وی عنوان کرد: تیم آکادمی قائمی ب قم در گروه یک با شکست ۵ بر صفر برابر پالایش نفت آبادان و ۵ بر ۲ برابر آینده سازان هرمزگان در گروه خود سوم شد و از صعود باز ماند و تیم هیئت تنیس روی میز قم نیز در گروه چهارم  ۵ بر یک برابر تیم دامپرور اراک و ۵ بر ۳ برابر تیم مناطق نفت خیز جنوب بازنده شد و نتوانست به دور بعد صعود کند.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم تصریح کرد: امیر علی هاشم زاده، حسین فغانی، ایمان میرزایی، محسن سجادی،  امیر حیدری و احسان معصومی نیز در این مسابقات برای تیم هیئت تنیس روی میز استان قم و کیان توکلیان، ایمان رجبیان، محمدرضا سیفی،  مسعود کوهستانی، مهدی حشمبان و آرمین دهقان برای تیم دوم آکادمی قائمی قم مسابقه دادند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار