رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم:
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امروز کمترین و بیشترین دمای استان 19 درجه و 37 درجه است.
کد خبر: ۴۹۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ 09 September 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری، در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، از امروز روند تدریجی افزایش دما در سواحل شمالی کشور آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت است، امروز کمترین و بیشترین دمای استان 19 درجه و 37 درجه است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، در آن روز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: حداقل و دمای استان فردا به 16 درجه و 38 درجه خواهد رسید، اما کمترین و بیشترین دمای قم در روز دوشنبه 17 درجه و 39 درجه است.

وی ادامه داد: آب و هوای استان قم در روز دوشنبه صاف در اواخر وقت افزایش موقت ابر و در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، در آن روز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت است، از روز دوشنبه برای استان‌های گیلان و مازندران بارش باران پیش بینی شده است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقطه استان به ترتیب منطقه دستجرد با 18 درجه و منطقه جمکران با 41 درجه بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمایی که در شهر قم ثبت شد، به ترتیب 19 درجه و 40 درجه بود. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار