همزمان با عید سعید غدیر، ۱۱۰ خودرو و موتورسیکلت توسط مردم قم با آذین‌بندی خاص به حرکت درآمدند و این روز را گرامی داشتند.
کد خبر: ۴۹۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱ 09 September 2017
به گزارش تابناک قم، همزمان با عید سعید غدیر، 110 خودرو و موتورسیکلت توسط مردم قم با آذین‌بندی خاص به حرکت درآمدند و این روز را گرامی داشتند.

سید رضا سلطانی از فعالان فرهنگی و مذهبی قم و مسئول این حرکت نمادین بابیان اینکه ابراز ارادت به عیدالله ‌اکبر و ایجاد شور مردمی در همه حال پسندیده است، اظهار داشت: کاروان خودرویی قمی‌ها نیز با 110 خودرو و موتورسیکلت توسط جمعی از جوانان پرشور تدارک دیده شد که در این روز مبارک به حرکت درآمد.

وی با اشاره به اینکه شهر مقدس قم با توجه به زائرپذیر بودن و حضور مسافران موردتوجه است، افزود: عبور این کاروان در روز عیدغدیرخم از میان شهر موجب توجه هم‌وطنان قرار گرفت و ابراز ارادت بسیاری به آن شد.

سلطانی با حمایت از روش‌های مختلف ترویج معارف و گسترش ولایت اهل‌بیت(ع) عصمت و طهارت در میان جوانان، تأکید کرد: اینکه جمعی از مردم با هزینه شخصی به آذین‌بندی وسایل نقلیه‌شان اقدام کنند و در حد بضاعت به ابراز ارادت به مقام ولایت کنند جای سپاس و تقدیر دارد.

این فعال فرهنگی و مذهبی تصریح کرد: باید از هر امکان درست و دارای شأنی برای ایجاد شورونشاط مردمی و سوق دادن جوانان به سمت شعائر استفاده کرد و در مقابل تهاجمات مختلف استکبار و دشمنان ایستاد تا این راه ادامه پیدا کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار