رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم گفت: طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی، از 15 شهریورماه جاری به مدت 10 روز در این استان اجرا می شود.
کد خبر: ۴۹۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۵ 09 September 2017
به گزارش تابناک قم، سرهنگ احمد پوربافرانی افزود: مالکان موتورسیکلت هایی که وسیله نقلیه آن ها در پارکینگ های مجاز راهنمایی و رانندگی توقیف شده است، می توانند نسبت به ترخیص وسایل نقلیه خود بدون پرداخت خلافی اقدام کنند.

وی، الزامی نبودن بیمه وسیله نقلیه را از مزیت های این طرح عنوان و اضافه کرد: مالکان موتورسیکلت های توقیف شده می توانند با ارائه سند وسیله نقلیه و هم چنین اصل قبض توقیفی به شرط نداشتن دستور قضایی، موتورسیکلت خود را ترخیص کنند.

وی خاطرنشان کرد: مالکان موتورسیکلت درصورت نداشتن گواهینامه باید با مراجعه به آموزشگاه های رانندگی موتور سیکلت نسبت به ثبت نام اولیه و سپس به ترخیص موتورسیکلت اقدام نمایند.

پوربافرانی ادامه داد: شهروندان می توانند برای گرفتن گواهی ترخیص به ابتدای جاده سراجه جنب مرکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

وی با اشاره به این که این طرح شامل موتورسیکلت های دارای پلاک قدیم نیست، بیان کرد: در صورتی که مالکان موتورسیکلت اقدام به تعویض پلاک کنند، وسیله نقلیه آن ها مشمول این طرح قرار می گیرد.

بیش از 17 هزار دستگاه موتورسیکلت توقیف شده در پارکینگ های مجاز راهنمایی و رانندگی قم وجود دارد.

18 پارکینگ مجاز راهنمایی و رانندگی ویژه خودروها و موتورسیکلت های توقیفی در استان قم وجود دارد؛ بر اساس آخرین آمار، حدود 350 هزار دستگاه موتورسیکلت در استان قم آمد و شد دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار