با پایان دیدارهای نیمه نهایی صورت گرفت
تیم‌های فوتبال نونهالان سیاه‌جامگان و شاهین با کسب برتری مقابل حریفان خود مجوز صعود به فینال رقابت‌های لیگ فوتبال نونهالان قم را کسب کردند.
کد خبر: ۴۹۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۵ 09 September 2017
به گزارش تابناک قم، بعد از پایان رقابت 16 تیم در مرحله گروهی رقابت‌های فصل جاری لیگ فوتبال نونهالان زیر 13 سال باشگاه‌های استان قم چهار تیم سیاه‌جامگان، پیام، هما و شاهین موفق به کسب مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها شدند.

بازی‌های مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال زیر 13 سال استان قم امروز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید و در پایان دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و پیام، تیم سیاه‌جامگان در ضربات پنالتی به برتری چهار بر دو دست یافت و شاهین با نتیجه دو بر یک از سد هما گذشت تا شاهین و سیاه‌جامگان روز 24 شهریور دیدار پایانی را برای کسب مقام قهرمانی برگزار کنند.

تیم سیاه‌جامگان در حالی مجوز صعود به فینال رقابت‌های لیگ نونهالان زیر13 سال قم را کسب کرده است که در مرحله مقدماتی این بازی‌ها یکی از تیم‌های حاضر در گروه نخست بود و در هفت مسابقه خود 6 پیروزی، یک تساوی، 20 گل زده، 2 گل خورده و 19 امتیاز کسب کرد.

اما تیم هما که در دیدار رده‌بندی این دوره از مسابقات حضور دارد و برای کسب مقام سوم به رقابت می‌پردازد، در مرحله گروهی بعد از سیاه‌جامگان با کسب چهار برد، سه تساوی، 18 گل زده،‌ 6 گل خورده و 15 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی راه یافت.

تیم فوتبال نونهالان شاهین دیگر فینالیست رقابت‌های فصل 1396 لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های قم در گروه دوم مقدماتی موفق به کسب 6 پیروزی، یک تساوی، 30 گل زده، یک گل خورده و 19 امتیاز شد و به لطف تفاضل گل به عنوان صدرنشین صعود کرد.

تیم پیام که رقیب هما در دیدار رده‌بندی این دوره از مسابقات است در گروه دوم مقدماتی این دوره از مسابقات عملکردی مشابه تیم شاهین صدرنشین این گروه داشت ولی با 20 گل زده، سه گل خورده و تفاضل گل کمتر با 19 امتیاز در مکان دوم جدول ایستاد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار