پیکرهای مطهر سه شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، با حضور قشرهای مختلف مردم شهید پرور قم در این شهر تشییع و بعد از اقامه نماز میت توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در آرامستان بهشت معصومه(س) به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۴۹۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۶ 07 September 2017
به گزارش تابناک قم، پیکر سه تن از شهدای مدافع حرم عصر چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و روحانیون از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع شد.

در طول مسیر تشییع، مداحان اهل بیت(ع) ندای «لبیک یا حسین، لبیک یا زینب(س) و لبیک یا مهدی(عج)» را سرداده و مردم هم نوا با آنان خانواده های شهدا را همراهی کردند. 

مردم متدین استان قم و زائران حرم حضرت معصومه(س) با در دست گرفتن تصاویری از رشادت های شهدا در جنگ با تکفیری ها، پیکرهای مطهر را گلباران کردند.

گفتنی است پس از اقامه نماز توسط آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه(س) پیکر این سه شهید مدافع حرم به سمت بهشت معصومه رهسپار و در قطعه 31 این آرامستان ویژه شهدای مدافع حرم آرام گرفتند.

شرکت کنندگان شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود» را سرداده و با مشت های گره کرده، توطئه ها و حرکت های مذبوحانه عمال استکبار جهانی در کشورهای منطقه را به شدت محکوم کردند.

گفتنی است صبح امروز نیز شناسايی شهدای مدافع حرم تيپ فاطميون در حسينيه شهدای بهشت معصومه انجام گرفت و خانواده های معظم شهدای حرم حضرت زینب(س) با پیکر این شهدا وداع کردند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار