معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد
به همت اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، سلامتکده غیرمجاز و یک واحد دندانسازی متخلف در قم شناسایی و پلمب شد. این مراکز با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی پلمب شده و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.
کد خبر: ۴۸۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶ 05 September 2017
به گزارش تابناک قم، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فعالیت‌های اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: این معاونت طی بازرسی‌های انجام داده موفق به کشف یک سلامتکده غیرمجاز در استان شد.

محمدرضا مظفری بیان کرد: این مرکز اقدام به حجامت، زالودرمانی و دیگر مسائل و مداخلات در امر درمان به صورت غیرمجاز می‌کرد که توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم پلمب شد.

وی تصریح کرد: همچنین این کارشناسان موفق شدند یک واحد دندان‌سازی که در فضای بسیار نامناسب و آلوده فعالیت می‌کرد را شناسایی کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: این مرکز نیز با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی پلمب شده و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

وی تصریح کرد: از مردم قم و همشهریان تقاضامندیم به منظور سلامت خود، تنها به مراکز مجاز درمانی در سطح شهر مراجعه کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، مراتب را به دانشگاه علوم پزشکی قم با شماره تماس 31071265 اطلاع دهند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار