نیمکت های خالی در حسرت تماشاگر
دیدار 2 تیم فوتبال صبای قم و ملوان بندرانزلی در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم و با حضور بسیار اندک تماشاگران با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
کد خبر: ۴۸۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶ 03 September 2017
به گزارش تابناک قم، تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی در دیداری از هفته چهارم نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر یازدهمین روز شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به میدان رفتند.

در این دیدار که به قضاوت مجید پورعلی با کمک محمدرضا مدیروستا‏، عبدالعلی شکرگزار به انجام رسید، تیم صبای قم دومین مسابقه خانگی خود از فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول ایران را برابر دیدگان قمی‌های علاقمند به فوتبال برگزار کرد و در پایان حریف قدرتمند خود را با تساوی یک بر یک متوقف کرد.

صبای قم در خانه از ملوان انزلی یک امتیاز گرفت

این در حالی است که صبای قم از نخستین مسابقه خانگی خود در رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان تساوی بدون گل در برابر تیم نفت مسجد سلیمان باخت یک صفر را در کارنامه داشت و از دو بازی خارج از خانه نیز باخت چهار بر صفر برابر خونه به خونه و تساوی بدون گل با آلومینیوم سازی اراک را کسب کرده بود.

در ترکیب تیم فوتبال صبای قم در این دیدار سیدمحمدامین میرداداشی، داوود بهادری، سیدمجتبی مبینی‌پور‏، جهانگیر عسگری، علی امیری، مهدی جعفرپور، امیر ابوالحسنی، کمیل محمدی، آرش عبدلی، حسن کریمی و عرفان بادی با سرمربیگری هومن افاضلی به میدان رفتند.

11 بازیکن تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای این مسابقه نیز حجت صدقی، وحید حیدریه، مهیا زحمت‌کش، صائب محبی، مهدی کربلایی، پژمان نوری، محمد پور رحمت‌الله، پوریا غلامی، محمدرضا نقدی‌پور‏، شهریار مغان‌لو و علی عابدی بودند که با هدایت نادر دست نشان در میدان مسابقه حضور یافتند.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم تا آخرین لحظات با تساوی بدون گل به کار خود ادامه می‌دادند و بازی بیشتر در اختیار تیم ملوان بود تا اینکه صبا با تیزهوشی بازیکنان با تجربه خود روی پاس عالی عرفان بادی و فرصت طلبی جهانگیر عسگری یک پنالتی با ارزش از تیم ملوان گرفت و علی امیر گل صبای قم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا صبا با یک گل به رختکن برود.

در نیمه دوم نیمه چهارم تیم ملوان بندر انزلی برای جبران گل خورده باز هم نسبت به صبا برتری مالکیت توپ داشت در نهایت روی یک ارسال از نقطه کرنر توسط پژمان نوری با ضربه سر مهاجم بلند قامت خود شهریار مغان‌لو به گل تساوی دست یافت و بازی با تساوی یک بر یک تمام شد.

100 جلسه تمرینی عقب هستیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری پس از بازی صبای قم و ملوان بندرانزلی اظهار کرد: شرایط تیم صبا به لحاظ جسمانی و تاکتیکی اصلا مناسب نیست و ما از بازیکنان شناختی نداریم و امیدواریم در تعطیلات لیگ بخشی از تمرینات عقب افتاده را جبران کنیم. 

هومن افاضلی با بیان این که امروز بازیکنان صبا توانستند در برابر یکی از بهترین تیم های لیگ و مدعی صعود به لیگ برتر با غیرت یک امتیاز به دست بیاورند، اظهار داشت: در حال حاضر شرایط ایده آل را نداریم و نمی توانیم معجزه کنیم و از هواداران می خواهیم صبور باشند. 

وی با اشاره به این که با برنامه ریزی مستمر و حمایت مسئولان باشگاه می توانیم به جایگاه مطلوبی دست یافته و در نیم فصل دوم صبای متفاوتی را شاهد باشیم گفت: مهمترین مساله، اتحاد و همدلی و حمایت از تیم فوتبال صبای قم است و ما نیاز داریم که بازیکنان باتجربه به تیم قم کمک کنند. 

سرمربی صبای قم در پایان با بیان این که در فوتبال حرفه ای بازیکنان و مربی می آید و می رود و آنچه برای شهر باقی می ماند، باشگاه است که مردم باید به آن افتخار کنند، افزود: باید شرایطی را فراهم بیاوریم که در پایان فصل شرمنده مردم و هواداران نباشیم و بازیکنان بومی را به گونه ای در اختیار بگیریم که در خدمت صبا باشند و به طور حتم بازیکنان بومی در شرایط یکسان در اولویت قرار دارند.

اشتباهات داوری بازیکنان ما را عصبی کرد

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی نیز گفت: بازیکنان این تیم با اشتباهات مکرر داوری و نوع بازی تاخیری تیم صبا عصبی شده بودند و موقعیت های بسیاری را از دست دادند.

نادر دست نشان افزود: در این بازی که به هیچ عنوان قابل تحلیل فنی نبود، داور نسبت به اعمال قانون در تمامی 90 دقیقه بازی بی تفاوت بود. 

وی با بیان این که دروازه بان صبا از دقیقه 3 بازی بی دلیل مصدوم شده بود و داور نباید اجازه این تاخیرهای طولانی را می داد، خاطرنشان کرد: ما تا چه زمانی باید چوب این قضاوت های ضعیف را بخوریم و داورها باید از حداقل ها برخوردار باشند و دست کم 2 تا روپایی زده باشند. 

سرمربی ملوان بندر انزلی با بیان این که داور یک پنالتی برای این تیم نگرفت و پنالتی صبا کاملا اشتباه بود، اظهار داشت: داور بازی مربیان را از روی نیمکت بدون دلیل اخراج کرد و واقعا داورها سرنوشت تیم ها را به گونه دیگری رقم می زنند. 

وی توجیه کم تجربگی داوران و تلاش برای توسعه و پیشرفت داوری را دلیل مناسبی برای به کارگیری داوران پراشتباه ندانست و گفت: به طور حتم تیم ملوان بندر انزلی از مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال است و امیدواریم با بهتر شدن شرایط داوری بتوانیم به اهداف خود دست یابیم. 


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
این تیم هیچ ربطی به قم نداره پس توقع نداشته باشید تماشاگر هم داشته باشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
لطفا یک گزارش هم از فوتسال قم و حضور پرشور تماشاگران قمی منتشر کنید تا مسولان و مدیران شهر و تیم صبا متوجه باشند ایراد کار از کجاست؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار