257 مورد ماموریت در یک روز
تعداد مجروحان ناشی از تصادفات هر روز بیشتر از روز گذشته است و این نشان دهنده این است که شهروندان به حقوق یکدیگر احترام نمی‌گذارند. در طول 24 ساعت گذشته، هزار و 443 مورد تماس با اورژانس برقرار شده است که از این تعداد 257 مورد ماموریت انجام شده است.
کد خبر: ۴۸۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 02 September 2017
به گزارش تابناک قم، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: تعداد مجروحان ناشی از تصادفات هر روز بیشتر از روز گذشته است و این نشان دهنده این است که شهروندان به حقوق یکدیگر احترام نمی‌گذارند.

دکتر محمدرضا حسنی گفت: در طول 24 ساعت گذشته، هزار و 443 مورد تماس با اورژانس برقرار شده است که از این تعداد 257 مورد ماموریت انجام شده است.

وی ادامه داد: از 257 مورد ماموریت انجام شده، 219 مورد آن را حوادث داخل شهر و 38 مورد را حوادث جاده ای در بر می‌گیرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تاکید کرد: 82 مورد حوادث مربوط به ترافیک و تصادفات، 69 حادثه در شهر و 13 حادثه در جاده اتفاق افتاده است. این حوادث 92 مجروح بر جا گذاشته است که تعداد 54 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شده و 38 نفر برای تشکیل پرونده به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در مورد تصادفات مربوط به موتورسیکلت سواران خاطر نشان کرد: 56 مورد تصادفات موتورسیکلت سواران گزارش شده است. تعداد 53 مورد این تصادفات در سطح شهر و سه مورد در جاده اتفاق افتاده است.

حسنی عنوان کرد: این تصادفات 58 مجروح داشته که 38 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و 22 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ابراز کرد: مجروحان ناشی از تصادفات هر روز بیشتر از روز گذشته است و این نشان دهنده این است که شهروندان به حقوق یکدیگر احترام نمی‌گذارند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی از قم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
موتوری ها واقع رانندگان کلافه میکنن
با سرعت کند در لاین سرعت و گاهاً موبایل بدست به کسی راه نمی دن برای رد شدن
بوق بزنی برن کنار فحاشی می کنن
وقتی که هم که به خودشون راه ندهی هر کلمه زشتی که بلدن پشت چراغ قرمز نصیبت میکنن
این شد فرهنگ موتوری قمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار