رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان قم از رد رشوه 6 ميليون و 800 هزار ريالي يکي از مأموران پليس کلانتري 17قم خبر داد. رئیس پلیس آگاهی استان نیز از دستگیری یک سارق داخل خودرو و اعتراف وی به ۳۱ فقره سرقت در قم خبر داد.
کد خبر: ۴۸۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲ 31 August 2017
به گزارش تابناک قم، رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان قم اظهار کرد: یکی از مأموران کلانتری 17 قم به همراه سرباز وظیفه حین گشت زنی با موتورسیکلت به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شده و راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس متواری شده اما سرانجام با کمک سایر عوامل انتظامی در کمربندی امام علی (ع) خودرو متوقف می‌شود.

سید محمد سیف زاده گفت: در ادامه مشخص شد راننده پراید ایرانی و دو سرنشین خودرو 27 ساله و 19 ساله هر دو تبعه یکی از کشورهای همسایه و فاقد مدارک اقامتی و کارت تردد هستند.

وی افزود: حین انتقال متهمین به یگان انتظامی راننده برای فرار و رهایی از قانون مبلغ 6 میلیون و 800هزار ریال به عنوان رشوه پیشنهاد می‌‌دهد که با امتناع پلیس مواجه شده و موضوع صورت جلسه می‌شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سارقان سگ‌های نگهبان در قم به دام افتادند

همچنین رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری باند سارقان احشام و سگ‌های نگهبان در قم خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و سگ‌های نگهبان از داخل قلعه‌های دامپروری در قم، شناسایی و دستگیری سارقان با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گفته وی تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه متهم اصلی به همراه دو همدستش توسط مأموران انتظامی کلانتری ۲۶ قنوات، حین انتقال پنج رأس گوسفند توسط یک دستگاه پراید مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با تحویل متهمان به پلیس آگاهی استان قم و انجام تحقیقات سرانجام به ۱۷ فقره سرقت سگ‌های نگهبان و احشام از داخل قلعه‌های دامپروری و همچنین سرقت یک دستگاه خودرو پراید در قم اعتراف کردند.

کرمی با بیان اینکه چهار نفر مالخر نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شده‌اند، گفت: سرانجام متهمان پس از تشکیل پرونده جهت انجام سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سارق ۲۸ ساله به ۳۱ فقره سرقت داخل خودرو در قم اعتراف کرد

وی همچنین از دستگیری یک سارق داخل خودرو و اعتراف وی به ۳۱ فقره سرقت در قم خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در قم موضوع در دستور مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

به گفته سرهنگ کرمی تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه متهم ۲۸ ساله توسط مأموران کلانتری ۱۶ قم شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در ادامه پس از انتقال نامبرده به پلیس آگاهی استان قم در تحقیقات مأموران به ۳۱ فقره سرقت داخل خودرو در قم اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: تاکنون ۲۱ تن از مالباختگان شناسایی و تلاش جهت شناسایی سایر مالباختگان نیز همچنان ادامه دارد.

وی در پایان با بیان اینکه اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و هویتی در داخل خودرو و در معرض دید برای سارقان وسوسه انگیز است از رانندگان خواست، از پارک خودرو در نقاط خلوت شهر و گذاشتن هر گونه وسیله بر روی صندلی خودرو و در معرض دید خودداری کنند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار