استاندار قم:
استاندار قم عنوان کرد: قم به خاطر ویژگی‌های خاص سیاسی، علمی و مذهبی استان قم بعد از تهران دومین استانی است که بیشترین تهدیدات را در کشور متوجه خود می‌بیند و در تیررس دشمنان قرار دارد که لازم است دستگاه‌های استان با هوشمندی و رصد اتفاقات برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام دهند.
کد خبر: ۴۸۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶ 24 August 2017
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در مراسم معارفه و تحلیف اعضای دوره پنجم شورای شهرهای قم که در فرمانداری برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: امیدواریم دولت دوازدهم در اجرای برنامه‌ها و اقدامات خود توفیقات خوبی کسب کند.

وی با تأکید بر اقدامات و تلاش‌های شورای چهارم در توسعه و پیشرفت استان افزود: از همه این اعضا باید قدردان بود که با تعاملی سازنده با سایر دستگاه‌ها و بخش‌های استان در 4 سال اخیر اقدامات قابل‌توجهی نیز از خود به یادگار گذاشتند.

استاندار با تأکید بر این مطلب که وجود تضارب آرا و اختلاف‌نظر در بین مسئولان امری طبیعی است،گفت: وجود اختلافات فکری و مدیریتی نباید سبب شود تا از اقدامات و تلاش‌های مجموعه‌های مختلف مدیریت شهری غفلت کرد چرا که این‌ گونه اختلافات همیشه هست و مهم خروجی و تأثیر کارها بر پیشرفت و توسعه استان است.

صادقی با اشاره به انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر و روستا در استان نیز خاطرنشان کرد: در پی اجرای صحیح و قانونمند انتخابات در استان این اطمینان بر همه کاندیداها حاصل شد که قم انتخاباتی کاملاً سالم و بدون مسئله برگزار کرده که قابل‌توجه است.

وی اهمیت تفاهم و همفکری در پیشبرد اهداف و برنامه را نیز مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: با همفکری، همدلی و هم‌افزایی با هزینه‌ای بسیار کم‌تر و در مدت‌زمان کوتاه‌تری به اهداف خودخواهیم رسید در غیر این صورت بسیاری از انرژی‌ها و هزینه‌ها با عدم هماهنگی تلف خواهد شد.

استاندار قم تأکید کرد: همه مسئولان در همه بخش‌ها باید منافع عمومی را به منافع شخصی و جناحی ترجیح دهند که در غیر این صورت به مردم ظلم شده است که آثار و تبعات زیادی نیز به همراه خواهد داشت.

صادقی با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد: خدمت‌رسانی نقطه عطف و محل تلاقی اهداف و برنامه‌ریزی‌های دستگاه‌های مختلف استان است که باید با هم افزایی، همدلی و احترام متقابل دستگاه‌ها و نهادهای استان برای یکدیگر همراه شود.

وی با بیان مجاهدت‌های تمامی شهدای مدافع حرم تصریح کرد: امنیت و آرامشی که امروز در کشور وجود دارد مرهون مجاهدت‌ها و از خودگذشتی‌‌های تمامی افرادی است که از جان و خانواده خود گذشتند و در آن‌سوی مرزها برای امنیت و استقلال کشور جان خود را از دست دادند.

استاندار قم عنوان کرد: قم به خاطر ویژگی‌های خاص سیاسی، علمی و مذهبی استان قم  بعد از تهران دومین استانی است که بیشترین تهدیدات را در کشور متوجه خود می‌بیند و در تیررس دشمنان قرار دارد که لازم است دستگاه‌های استان با هوشمندی و رصد اتفاقات برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار