معاون استاندار قم:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، شهر قم را یکی از استان‌های هدف جریان‌های تکفیری و داعش دانست.
کد خبر: ۴۸۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴ 23 August 2017
به گزارش تابناک قم، احد جمالی در نشست خبری استاندار قم به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: پروژه اصلی حوزه سیاسی در کشور مسئله انتخابات است.

وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات در ۲۹ اردیبهشت خاطرنشان کرد: مردم ما در این دو انتخابات حماسه‌ای کم نظیر خلق کرده و سرمایه‌ اجتماعی نظام و حاکمیت را بالا بردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه شوراها نماد حاکمیت مردم هستند گفت: ما مردم را حاکم بر سرنوشت خود می‌دانیم و شوراها نماد این حاکمیت مردم هستند.

وی افزود: در زمینه مسائل امنیتی با وفاقی که میان مسئولان در سطح استان وجود دارد، با وجود اینکه ما جزو استان‌های شاخص تهدید جریان‌های تکفیری و داعشی هستیم، تسلط کامل و کافی در حوزه امنیتی در استان قم وجود دارد.

جمالی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان قم گفت: پارک علم و فناوری قم در یکی دو سال اخیر بهبودی بسیار خوبی پیدا کرده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه ملی شرکت‌های دانش‌بنیان ادامه داد: حضور قم در این نمایشگاه به صورت شاخص و نمونه صورت گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به تشکیل اتاق فکر رفع مسائل آسیب‌های اجتماعی در قم گفت: ارتباط استانداری قم با احزاب سیاسی کم نظیر بوده است. ما پنج نشست با احزاب مختلف داشتیم که خروجی بسیار خوبی هم داشت.

وی با اشاره به انجام اقدامات مثبت در دولت یازدهم در قم اظهار کرد: امیدوارم با توجه به سیاست‌های دولت دوازهم استان قم بتواند یک استان پیشقدم در رسیدن به این اهداف باشد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار