آغاز فعالیت شورای اسلامی پنجم شهر قم
با برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی پنجم شهر قم، فعالیت این شورا به صورت رسمی آغاز شد. در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر قم دردوره پنجم عبدالله جلالی به عنوان رئیس شورا انتخاب شد. با رأی قاطع اعضا شورا سقائیان‌نژاد به‌عنوان شهردار قم انتخاب شد.
کد خبر: ۴۸۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴ 23 August 2017
به گزارش تابناک قم، مراسم تحلیف اعضای دوره پنجم شوراهای اسلامی شهرهای استان قم در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد.

رضا سیار فرماندار قم در ابتدای این مراسم با اشاره فعالیت‌های شورای اسلامی چهارم شهر قم اظهار کرد: در دوره فعالیت شورای چهارم دو هزار و 81 مصوبه از شورا به فرمانداری رسید، از این میان به 176 مصوبه در فرمانداری قم اعتراض کردیم، موارد اعتراضی به هیأت حل اختلاف ارسال شد و از این میان تعدادی از مصوبات براساس نظر فرمانداری و تعدادی از مصوبات براساس نظر شورا به تائید هیأت حل اختلاف رسید.

وی افزود: شورای اسلامی شهر قم باید امروز در نخستین روز فعالیت خود یک نفر را به عنوان شهردار یا سرپرست انتخاب کنند و این مساله براساس قانون است، دستگاه‌های مختلف استان قم همکاری همه جانبه ای را با این شورا خواهند داشت.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم با اشاره فعالیت هیأت عالی نظارت استان قم در انتخابات شوراها اظهار کرد: جفای زیادی به این هیأت شد و از یک نفر از افرادی که به من در خصوص فعالیتم در هیأت نظارت تهمت زد، شکایت کردم.

وی ادامه داد: برخی از شعبه‌های رای گیری نتیجه انتخابات شورا را به صورت الکترونیک به استانداری قم ارسال کردند، اما برخی از شعبه‌ها این کار را نکردند، به همین دلیل نتیجه رای گیری الکترونیکی با نتیجه رای گیری دستی یکسان نبود و این یک مساله طبیعی است.

سید مهدی صادقی استاندار قم در بخش پایانی مراسم با اشاره به امنیت استان خاطرنشان کرد: با وجودی که می‌دانیم شهر قم دومین مکانی در کشور است که به دلیل شرایط سیاسی، دینی و اجتماعی مورد تهدید است، اما امنیت پایدار را در این شهر داریم، البته برنامه ریزی برای بهبود امنیت استان قم یک کار ضروری است. 

عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم شد

همچنین نخستین جلسه شورای اسلامی شهر قم دردوره پنجم روز چهارشنبه در فرمانداری قم برگزار و عبدالله جلالی به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

دراین جلسه که فرماندار نیز حضور داشت، هیات رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی قم انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، عبدالله جلالی، با کسب 11 رای به عنوان رئیس و حسن بختیاری نیز با کسب 11 رای به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم برگزیده شدند.

این گزارش حاکی است: محمود مسکری، محسن محرری و روح الله امرالهی نیز هر کدام با کسب 11 رای به ترتیب به عنوان سخنگوی شورای شهر، منشی اول و منشی دوم انتخاب شدند.

سقائیان‌نژاد به‌عنوان شهردار قم انتخاب شد

با رأی قاطع اعضا شورای شهر سید مرتضی سقائیان‌نژاد به‌عنوان شهردار قم انتخاب شد.

در دومین جلسه رسمی شورای شهر قم که به ریاست عبدالله جلالی برگزار شد، سید مرتضی سقائیان‌نژاد با رأی قاطع همه اعضا به‌عنوان شهردار قم معرفی شد.

در این جلسه سقائیان‌نژاد به برنامه‌های آینده خود اشاره کرد و اعضا دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

در پایان این جلسه که با حضور 11 نفر از شورای 13 نفره که دو نفر در سفر حج تشرف دارند سقائیان‌نژاد با رأی قاطع به‌عنوان شهردار قم معرفی و انتخاب شد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک طلبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
رئیس شورای شهر نشون داد نیامده اهل مصلحت اندیشی و ... هست
سکوت جناب رئیس در حوادث اخیر قم جالب بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار