مدیر کل پزشکی قانونی استان قم مطرح کرد
مدیرکل پزشکی قانونی استان قم گفت: در سه ماه نخست امسال تعداد افرادی که بر اثر حوادث کار مجروح شدند 244 نفر بودند که 231 نفر مرد و 13 نفر زن بودند.
کد خبر: ۴۸۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۷ 20 August 2017
به گزارش تابناک قم، حمید صدیقی آخا اظهار کرد: جراحاتی که منجر به فوت می‌شوند، به دلیل اینکه از طریق مقام قضایی یا برنامه کروکی به پزشکی قانونی اعزام می‌شوند تصادفی محسوب می‌شوند که در این موارد به ندرت تناقض مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به گزارش عملکرد سه ماهه نخست امسال افزود: 9 هزار و 61 نفر تعداد کل معاینات بالینی بودند که از این تعداد 6 هزار و 395 نفر مرد و 2 هزار و 666 نفر زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانون استان قم ادامه داد: 2 هزار و 760 نفر ادعای نزاع داشتند که از این تعداد هزار و 817 نفر مرد و 943 نفر زن بودند.

وی خاطر نشان کرد: تعداد کسانی که با ادعای تصادف به پزشکی قانونی مراجعه کردند 2 هزار و 520 نفر بود که هزار و 816 نفر آنها مرد و 704 نفر زن بودند.

صدیقی آخا تاکید کرد: تعداد افرادی که بر اثر حوادث کار مجروح شدند 244 نفر بودند که 231 نفر مرد و 13 نفر زن بودند.

وی ابراز کرد: متوفیان ناشی از تصادفات 52 نفر بودند که 44 نفر مرد و هشت نفر زن بودند همچنین تعداد متوفیان ناشی از حادثه کار 6 نفر بودند که همه مرد هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قم تلاش کارکنان پزشکی قانونی را در بخش‌های مختلف قابل تقدیر دانست و افزود: پاسخگویی دقیق و به موقع به نتایج استعلامات دستگاه‌های قضایی، نتیجه تلاش و خدمت صادقانه همکاران ما در پزشکی قانونی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار