در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن
در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن ویژه برنامه «گاهی آسمان» در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 16 August 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، در ویژه برنامه «گاهی آسمان» بهمن سرانجام از آزادگان سرافراز به بیان خاطراتش‌ از کودکی تا دوران اسارت پرداخت.

وی ابتداء از خانواده، کودکی و دوران تحصیل خود گفت و در ادامه به آشناییش با انقلاب اسلامی، اندیشه‌های امام خمینی(ره) و ورود به تجمعات و راهپیمایی‌های علیه رژیم شاه اشاره کرد.

خاطرات دوران پس از پیروزی انقلاب «بهمن سرانجام» به حضور در دانشگاه تهران، حزب جمهوری اسلامی و پس از آن همزمان با انقلاب فرهنگی ورود به سپاه پاسدارن اختصاص داشت.

از دیگر خاطرات این آزاده و رزمنده دوران دفاع مقدس تاسیس تیپ محمد رسول الله و نحوه اعزام به پادگان دوکوهه، آموزش‌های رزمی و آماده‌سازی رزمندگان برای عملیات بزرگ فتح المبین بود. تشریح عملایت فتح المبین و ورود به خط دشمن و درگیری‌های آن و سپس چگونگی اسارات وی پایان بخش ویژه‌برنامه گاهی آسمان بود.

در جلسه آینده‌ ویژه برنامه گاهی آسمان، سرانجام به بیان خاطراتش از دوران اسارات، حضور در اردوگاه و... خواهد پرداخت. شایان ذکر است بهمن سرانجام صبح روز سوم فروردین 1361 در منطقه دشت عباس به اسارت در آمد و هشت سال در بند رژیم بعثی عراق گرفتار بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار