عضو شورای شهر قم:
عضو شورای شهر قم با ابراز تأسف از حوادث اخیر در شهر قم گفت: همه مسئولان باید بدانند شرایط زندگی و امرار معاش برای خانواده‌ها به‌ویژه جوانان سخت است.
کد خبر: ۴۷۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰ 16 August 2017
به گزارش تابناک قم، محسن عابدینی‌پور با ابراز تأسف از حوادث اخیر در شهر قم اظهار داشت: همه مسئولان باید بدانند شرایط زندگی و امرار معاش برای خانواده‌ها به‌ویژه جوانان سخت است از همین رو باید فضای کسب‌وکار فراهم شود.

عضو شورای شهر قم با تأکید براینکه مدیران شهری باید تدبیر جدی برای ساماندهی دست‌فروشان و کارگران میدانی بیندیشند، افزود: درباره این مسائل صرف سد معبر و مسائل این‌چنینی نمی‌توان قهرآمیز برخورد کرد بلکه باید با راهنمایی و هدایت افراد به‌جای مناسب و ایجاد فضای مناسب برای کسب‌وکار به دنبال راه چاره باشیم.

وی بابیان اینکه در زمان گذشته همواره به مأموران توصیه می‌شد دست‌فروشان به نقاطی اطراف محل فروششان هدایت شوند، عنوان کرد: مأموران موظف بودند اگر به فرد می‌گویند اینجا نیاستد پس کجا بایستد این حداقل کاری بود که درگذشته انجام می‌شد.

عابدینی‌پور با اشاره به اینکه اگر فضای مناسبی در اختیار دست‌فروشان و وانت‌بارهای میوه‌فروش قرار گیرد استقبال خواهند کرد، ادامه داد: می‌توان با دریافت حداقل هزینه فضای مناسبی برای آن‌ها در نظر گرفت، مدیریت شهری و شورا باید برای این موضوع برنامه داشته باشند.

به گفته این عضو شورای شهر، باید ساماندهی دست‌فروشان الآن که مردم در شرایط سخت امرار معاش هستند تدبیر شود و اگر تدبیری اندیشیده نشود نسبت به شهروندان کوتاهی شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار