در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد؛
آیین راه اندازی فاز نخست نیروگاه‌های خورشیدی با حضور آیت الله حسینی بوشهری و استاندار قم در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸ 16 August 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از استانداری قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح سه‌شنبه در آیین راه اندازی فاز نخست نیروگاه‌های خورشیدی که در روستای سراجه برگزار شد با اشاره به ضرورت مشارکت همه مردم در حل مشکلات محرومین اظهار داشت: طبق روایتی از رسول اکرم(ص) تا زمانی که مؤمن به برادر مومنش کمک کند خداوند نیز به او کمک می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر برادر دینی به سراغ شما بیاید و بدون تحقیر وی را کمک کنید پاداش شما قطعاً بهشت خواهد بود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در همین مسیر گام بر می‌دارد، ادامه داد: البته فلسفه ایجاد این نهاد افزایش مددجویان نیست و بایستی با توانمندسازی و ارائه آموزش‌های لازم زمینه استقلال افراد نیازمند را فراهم نماید.

فرهنگ مصرف گرایی به فرهنگ تولید و اشتغال تغییر کند

استاندار قم نیز در این مراسم در آیین راه اندازی فاز نخست نیروگاه‌های خورشیدی طی سخنانی از دست اندرکاران اجرای این پروژه قدردانی کرد.

سید مهدی صادقی با اشاره به ضرورت استفاده از بسترهای فناوری برای تولید انرژی پاک گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود چنین اقداماتی در سطح استان ترویج شود.

وی تغییر نگرش را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار مهم تلقی کرد و گفت: باید کارآفرینی را تقویت نموده و فرهنگ مصرف گرایی را به فرهنگ تولید و اشتغال تغییر دهیم.

همچنین مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرکت توزیع نیروی برق استان قم گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این طرح ارائه نمودند.

فاز نخست نیروگاه‌های خورشیدی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرکت توزیع نیروی برق استان با ظرفیت تولید ۵۰۰ کیلووات برق با هزینه ۲۸ میلیارد ریال در سه ماه آینده اجرا خواهد شد.

احداث این نیروگاه‌های خورشیدی در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده و به ازای سرمایه گذاری ۲۸۰ میلیون ریالی، درآمدزایی ماهانه هشت میلیون ریال را برای مددجویان دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار