رئیس شورای شهر قم:
رئیس شورای شهر قم با انتقاد از برخی برخوردهای تند و زننده مأموران شهرداری در برخورد با کسبه گفت: مأموران شهرداری باید با ملایمت و ملاطفت بیشتری با مردم رفتار کنند.
کد خبر: ۴۷۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 15 August 2017
به گزارش تابناک قم، ولی‌الله بیاتی در دویست و چهل و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به اهمیت ایجاد وحدت و یکپارچگی مسئولان در حل معضلات شهری اظهار داشت: تمام مسئولان بخش‌های مختلف شهری باید با وحدت کلمه درراه پیشرفت و آبادانی شهر قدم بردارند.

وی با تاکید بر مقام و جایگاه شهدای مدافع حرم در راستای حفظ امنیت و استقلال کشور افزود: شهید حججی یکی از تربیت‌شدگان همین مکتب و منش بود که با شهادت قهرمانانه خود بار دیگر روحیه جهاد و ازخودگذشتگی را در کشور زنده کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بابیان خدمات ارزنده شورای چهارم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شهر گفت: شورای پنجم از روز اول شهریورماه رسماً کار خود را شروع خواهد کرد که شایسته است از تجربیات و همفکری‌های اعضای فعلی نیز در تصمیم‌گیری‌ها نهایت استفاده را داشته باشد.

بیاتی با اشاره به معضل دست‌فروشی و سد معبر در استان تصریح کرد: یکی از کارهای برجسته و مهم شهرداری در طول چند سال اخیر ساماندهی دست‌فروشان و میوه‌فروشان حاشیه خیابان‌ها بوده که باید باقدرت بیشتری ادامه داشته باشد.

وی مرگ ناخواسته یکی از همشهریان قمی بعد از درگیری با موران سد معبر شهرداری را موردتوجه قرارداد و گفت: پزشکی قانونی استان و همچنین دادستانی هرگونه ایجاد ضرب‌وجرح و درگیری فیزیکی را رد و مرگ وی را ناشی از حمله قلبی اعلام کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با انتقاد از برخی برخوردهای تند و زننده مأموران شهرداری در برخورد با کسبه، تأکید کرد: مأموران شهرداری باید با ملایمت و ملاطفت بیشتری با مردم رفتار کرده و از توهین و حرمت‌شکنی نسبت به مردم شدیداً پرهیز کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار