طرح مقابله با اراذل و اوباش و مخلین نظم و امنیت عمومی به دستور دادستان قم اجرا شد.
کد خبر: ۴۷۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۴ 15 August 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دادستانی قم، در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و حفظ نظم، شب گذشته طرح گسترده مقابله با اراذل و اوباش و مخلین نظم و امینت عمومی با حضور کلیه یگان های انتظامی و با حضور فرماندهی انتظامی شهرستان قم و فرمانده عملیاتی سپاه در سطح شهر قم به مرحله اجرا درآمد.

این طرح با نظارت مستقیم دادستان و دو معاون او در تمامی نقاط شهر، بوستان های سطح شهر، اماکن صنفی و عمومی و قهوه خانه ها انجام و مناطق جرم خیز و آلوده انجام و تعداد زیادی از اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی دستگیر و آلات و ادوات جرم مانند چاقو و قمه کشف و ضبط شد.

بر اساس این گزارش، دادستان عمومی و انقلاب قم در گفت وگویی اعلام کرد: تعقیب و برخورد با کسانی که امنیت جامعه را برهم می زنند نیازی به شاکی خصوصی ندارد و حتی با برخی جرائم که منافات با حقوق عامه دارد، صرف نظر از اعلام رضایت شاکی به عنوان مدعی العموم متهم را تعقیب قانونی خواهیم کرد. 

مهدی کاهه افزود: طرح مبارزه با اشرار و برهم زنندگان امنیت مردم به طور مستمر در قالب طرح های مختلف اجرا خواهد شد که دستاورد اجرای این طرح ها کاهش جرائم خشن و افزایش ضریب امنیت شهر به نسبت سال گذشته است که الحمدالله اکنون از وضعیت امنیتی مطلوبی برخوردار می باشیم.

یازدهم تیرماه سالجاری نیز طرح مقابله با اراذل و اوباش قم نیز به اجرا درآمدکه دراین رابطه با همکاری عوامل بسیج و عوامل انتظامی بوستانهای قم پاکسازی و در مجموع 18 تن دستگیر شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار