دبير هیأت‌‌‌‌‌ تيراندازي استان قم خبر داد
دبير هیأت‌‌‌‌‌ تيراندازي استان قم گفت: رقابت‌هاي هفته نخست از فصل جديد مصاف مدعيان صعود به ليگ برتر تيراندازي كشور به ميزباني هیأت‌‌‌‌‌ قم برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۴۷۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۴ 14 August 2017
به گزارش تابناک قم، محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: با توجه به اینکه شروع رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول تیراندازی زنان ایران از هفته پایانی شهریور ماه برنامه‌ریزی شده، تیم بانوان هیأت‌‌‌‌‌ تیراندازی قم مشغول تمرین برای حضور موفق در این مسابقات است.

وی ادامه داد: امسال شاهد برگزاری یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی بانوان ایران خواهیم بود، رقابت‌هایی که تیم تیراندازی زنان قم نیز بعد از یک فصل غیبت در آن حضور خواهد یافت تا توان بالای بانوان تیرانداز قم را در سطح اول تیراندازی ایران به نمایش بگذارد.

دبیر هیأت‌‌‌‌‌ تیراندازی استان قم با بیان اینکه برنامه‌ رقابت‌های هفته نخست مشخص شده، اضافه کرد: تیم هیأت‌‌‌‌‌ تیراندازی قم در نخستین هفته رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر، میزبان تیم هیأت‌‌‌‌‌ خراسان‌رضوی است و این مسابقه روزهای ۲۳ و ۲۴ شهریور برگزار خواهد شد.

وی افزود: ‌تیم تیراندازی بانوان قم در رقابت‌های فصل 1396 لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور، بر اساس قرعه‌کشی باید با تیم‌های هیأت‌‌‌‌‌ خراسان رضوی، نظام مهندسی اصفهان، هیأت‌‌‌‌‌ اهواز، شرکت آماج، هیأت‌‌‌‌‌ سمنان، پاس تهران و شرکت ملی پالایش و پخش ایران رقابت کند.

متقیان‌نژاد خاطرنشان کرد: مسابقات این فصل لیگ بانوان در هشت هفته برگزار می‌شود و در نخستین هفته این پیکارها، تیم بانوان هیأت‌‌‌‌‌ تیراندازی قم میزبان خراسان‌رضوی است و ترکیب آن را نیز جمعی از بهترین دختران و بانوان تیرانداز بومی تشکیل می‌دهند.

وی سپس به حضور بانوان و دختران تیرانداز قم در مرحله دوم مسابقات آزاد کشور اشاره و ابراز کرد: این مرحله از رقابت‌ها در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی‌ آزادی تهران برگزار شد و در ترکیب تیم تفنگ بادی قم هفت تیرانداز و در تیم تپانچه چهار تیرانداز رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور داشتند.

دبیر هیأت‌‌‌‌‌ تیراندازی استان قم در پایان ابراز کرد: در فینال رشته تفنگ بادی مرحله دوم مسابقات آزاد رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور، سیده‌رویا صبح‌خیز موفق به کسب مقام چهارم شد و فاطمه حسین‌زاده دیگر نماینده قم رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار