عضو شوراي اسلامي شهر قم:
عضو شوراي اسلامي شهر قم گفت: اگر مسؤولان به فكر نباشند پرديسان ظرفيت دارد به غده سرطاني تبديل شود كه براي قم ضرر داشته باشد ولي اگر به پرديسان توجه شود مي‌تواند براي قم مفيد باشد.
کد خبر: ۴۷۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۷ 13 August 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روحانی با اشاره به مشکلات موجود در پردیسان اظهار کرد:‌ مشکلات این منطقه ناشی از این است که هنوز زیرساخت‌ها برای سکونت در پردیسان آماده نشده بود که مردم در پردیسان سکونت پیدا کردند.

عضو شورای اسلامی شهر قم به مشکل راه‌های دسترسی به پردیسان اشاره کرد و افزود:‌ ترافیک‌های سنگینی در راه دسترسی به پردیسان وجود دارد احداث بلوار آیت‌الله بروجردی به پردیسان بخشی از بار ترافیکی را کاهش می‌دهد.

وی با بیان اینکه معضل فرهنگی در پردیسان وجود دارد گفت: عوامل متعددی در این زمینه نقش دارد که از جمله آنها می‌توان به فقر و وجود فرهنگ‌های مختلف اشاره کرد. اگر مسؤولان به فکر نباشند پردیسان ظرفیت دارد به غده سرطانی تبدیل شود که می‌تواند برای قم ضرر داشته باشد ولی اگر به پردیسان توجه کنند می‌تواند برای قم مفید باشد.

روحانی با بیان اینکه باید به مسائل و زیرساخت‌ها در پردیسان توجه شود گفت: با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی مساجد پنج نقطه از پردیسان به وسائل ورزشی تجهیز شدند تا کمکی در این زمینه صورت گیرد.

وی با اشاره به واگذار نشدن 25 درصد املاک تجاری پردیسان به شهرداری گفت: جلسات بسیار زیادی در این زمینه برگزار شده ولی هنوز یک متر از این املاک به شهرداری واگذار نشده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار