فرمانده انتظامی استان قم:
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اجراي طرح‌هاي مشترک پليس قم و هلال احمر استان در حوزه " امنيت و سلامت" گفت: تمرکز پليس بر روی مسایل امدادی و انتظامی است.
کد خبر: ۴۷۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۸ 13 August 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در دیدار گلفشانمدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با ابراز رضایت از ارتقاء سطح همکاری‌های مشترک، محصول این هم افزایی را امنیت هرچه بهتر، آسایش، آرامش و سرعت عمل خدمت به مردم و کسب رضای الهی برشمرد.

وی دلسوزی و تعهد را از مصادیق حاکمیت مفاهمه بین دو مجموعه هلال احمر و نیروی انتظامی دانست و از این مولفه‌های بنیادی به عنوان یک ظرفیت و وحدت عمل یاد کرد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه پلیس و هلال احمر در برنامه‌های تابستانی در کنار یکدیگر خواهند بود، از هم گرایی دو دستگاه برای ساماندهی تمام امکانات در رفع موانع خدمت رسانی به زائران و همشهریان به عنوان فرایندی سازنده نام برد که رهاورد آن فرصتی برای تقرب به درگاه الهی خواهد بود.

وی ثمره با هم بودن را الگوسازی و تعمیق به سایر نقاط کشور برشمرد و قوام، پایایی و پویایی دو دستگاه را ریشه در این حلقه اتصال دانست.

مجتبایی سپس با اشاره به اجرای طرح‌های مشترک پلیس قم و هلال احمر استان در حوزه امنیت و سلامت، شاکله این انسجام را نهادینه سازی فرهنگ متعامل در مجموعه‌ها بیان کرد.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه با بیان اینکه تمرکز ما بر روی مسائل امدادی و انتظامی است، پایگاه نعل‌بندان را به عنوان پایگاه مشترک پلیس و هلال احمر معرفی و خواستار توان افزایی بیش از پیش دو مجموعه برای نمود بهتر خدمات شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم نیز در این دیدار با بیان اینکه جاده کهک نیاز به امکانات امدادی زیادی دارد، خواستار پایگاه مشترک در این منطقه از استان شد.

گلفشان با بیان اینکه مواردی از گم شدن افراد در کویر استان گزارش شده که به پرواز بالگرد امدادی منجر شده است، تاکید کرد: پیگیر هستیم تا قم به پایگاه هوایی ثابت کشور برای پرواز بالگردهای امدادی تبدیل شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار