مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم:
به منظور اطمینان از سلامت آب روزانه آزمون‌های فیزیکی، شیمایی، میکربی، بیولوژی و کلر سنجی بر روی آب قم انجام می‌شود. با وجود محدودیت منابع استان هیچ‌گونه قطعی به علت کمبود آب در قم نداشتیم.
کد خبر: ۴۷۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 12 August 2017
به گزارش تابناک قم، علی جان صادق پور در جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم که با حضور بازرسان ارزیابی عملکرد استانداری قم برگزار شد با اشاره به اقدامات گسترده شرکت آب و فاضلاب استان قم در راستای افزایش رضایتمندی مردم اظهار داشت: با وجود محدودیت منابع استان هیچ‌گونه قطعی به علت کمبود آب در قم نداشتیم.

وی کنترل دائم و مستمر کیفی آب قم را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: به منظور اطمینان از سلامت آب روزانه آزمون‌های فیزیکی، شیمایی، میکروبی، بیولوژیکی و کلرسنجی بر روی آب قم انجام می‌شود و تاکنون موردی در خصوص آلودگی آب در قم نداشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به فرآیندهای تأمین، انتقال، توزیع آب، فروش انشعاب و دریافت آب‌بها ابراز داشت: با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات، ارائه مستمر و مداوم آب سالم و دفع بهداشتی فاضلاب هدف اصلی ما است که تاکنون بدون وقفه و با کمترین مشکلات به انجام رسیده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تکریم ارباب‌رجوع و کاهش مراجعات حضوری مردم یادآور شد: در این راستا درگاه‌های مختلفی برای ارائه خدمات به مردم راه‌اندازی کردیم که در کمترین زمان، بدون مراجعه حضوری خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

صادق پور سامانه 122، سایت اینترنتی و دفاتر پیشخوان دولت را از جمله درگاه های ارائه خدمات آب و فاضلاب اعلام و تاکید کرد: روزانه بیش از 700 تماس فوریتی و غیر فوریتی با مرکز تلفنی 122 قم برقرار می‌شود که به مقدار قابل توجهی از حجم مراجعات حضوری کاسته است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 80 درصد خدمات شرکت از طریق سایت شرکت به نشانی  www.abfa-qom.com قابل ارائه به مردم است و نیاز به مراجعه مستقیم و حضوری ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب توسط دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت: همواره این دفاتر را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و با احصا نقاط ضعف و قوت آن‌ها تلاش می‌کنیم خدمات آبفا هر چه بهتر و سریع‌تر به مردم ارائه شود.

صادق پور در ادامه از پرداخت مطالبات پیمانکاران اجرایی و خدمات آبفا خبر داد و ابراز داشت: تکریم پیمانکاران نیز در نهایت به ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایتمندی مردم منجر خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به تمهیدات در نظرگرفته شده برای افزایش رضایتمندی مردم از خدمات آبفا خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم همواره بخش‌های مختلف شرکت مورد بازرسی قرار می‌گیرد و نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌شود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار