سرپرست مرکز بهداشت استان قم:
یک کودک که دچار آپنه تنفسی شده بود در مرکز خدمات جامع سلفچگان پس از انجام 35 دقیقه عملیات احیا از مرگ نجات پیدا کرد.۵۰ کیلو مواد غذایی، عرقیجات، شیرینی و کیک در منطقه شهرک قدس قم کشف و معدوم شد.
کد خبر: ۴۷۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 12 August 2017
به گزارش تابناک قم، سرپرست مرکز بهداشت استان قم گفت: یک کودک که دچار آپنه تنفسی شده بود در مرکز خدمات جامع سلفچگان پس از انجام 35 دقیقه عملیات احیا از مرگ نجات پیدا کرد.

دکتر باقری با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط مرکز خدمات جامع سلفچگان گفت: ساعت 5 صبح امروز یک کودک سه سال و 9 ماه دچار آپنه تنفسی بدون علائم حیاتی شد که توسط خانواده وی، به مرکز خدمات جامع سلفچگان مراجعه کردند.

وی بیان داشت: بعد از این مراجعه به سرعت عملیات سی پی آر شروع شد وبعد از 35 دقیقه عملیات احیا، کودک به حالت عادی برگشت.

سرپرست مرکز بهداشت استان قم عنوان داشت: پس از بازگشت کودک به حالت عادی جهت ادامه درمان پس از تماس با مرکز پیام اورژانس، بیمار تحویل عوامل اورژانس 115 شد و طبق پیگیری های انجام شده هم اکنون کودک در وضعیت مناسب در یکی از بیمارستان های استان به سر می برد.

دکتر باقری به فعالیت های بازرسان بهداشت حرفه ای اشاره کرد و گفت: بازرسان بهداشت حرفه ای به صورت مستمر و زمانبندی شده و بر اساس ماده 85 و تبصره یک و دو ماده 96 قانون کار، طی بازرسی از کارگاه ها و صنوف مختلف خدمات فنی، ضمن بررس وضعیت بهداشت محیط کار کارگاه ها و کارخانجات مختلف، به آموزش متصدیان و کارگاران می پردازند.

وی عنوان داشت: بازرسان در خصوص ماده 92 قانون کار (معاینات سلامت شغلی) تاکیدات لازم را ارائه کرده و صورت نواقص جهت اصلاح را به کارفرما تحویل خواهند داد. 

سرپرست مرکز بهداشت استان قم گفت: در ادامه نظارت های بازرسان معاونت بهداشتی ۵۰ کیلو مواد غذایی، عرقیجات، شیرینی و کیک در منطقه شهرک قدس قم کشف و معدوم شد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار