رئیس اتحادیه مشاورین املاک استان قم:
رئیس اتحادیه مشاورین املاک استان قم گفت: من تاکنون شاهد نقشه راهی در زمینه بخش مسکن در استان نبودم، اگرچه دغدغه در این زمینه وجود داشته است.
کد خبر: ۴۷۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳ 12 August 2017
به گزارش تابناک قم، محمد شکری با اشاره به نیاز به ساخت و ساز جدید در شهر قم اظهار کرد: اینکه بگوییم در این شهر نیازی به ساخت و ساز جدید وجود ندارد، حرف غلطی است، باید دستگاه‌های اجرایی یک برنامه طولانی مدت را در خصوص بحث مسکن در استان قم داشته باشند.

وی ادامه داد: باید دستگاه‌های اجرایی استان قم مطالعاتی داشته باشند که طی سال‌های آینده چه تعداد باید ساخت و ساز در استان صورت بگیرد، من تاکنون شاهد چنین نقشه راهی در زمینه بخش مسکن در قم نبودم، اگرچه دغدغه در این زمینه وجود داشته است.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک استان قم افزود: واحدهای مسکونی نوساز اگر پس از ساخت خالی بمانند، زودتر از واحدهای دیگر فرسوده می‌شوند، باید سعی کنیم که خانه‌های خالی نوساز زودتر به فروش برسد و در اختیار مصرف کنندگان واقعی قرار بگیرد.

شکری ساخت و ساز مستمر در شهر قم را ضروری دانست و تصریح کرد: نباید تصور کنیم که واحدهای مسکونی مناسب به اندازه کافی در این شهر وجود دارد، به همان اندازه که واحدهای مسکونی نوساز در شهر قم ساخته شده است، واحدهایی هم در این شهر فرسوده شدند و این واحدهای فرسوده نیاز به نوسازی دارند.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکونی منطقه پردیسان ارزان تر از واحدهای مسکونی در مناطق دیگر شهر قم است ادامه داد: در منطقه پردیسان واحدهای مسکونی خالی زیادی وجود دارد، البته صاحبان برخی از واحدهای این منطقه قصد سکونت در واحدهای خودشان را ندارند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک استان قم در پایان خاطرنشان کرد: برخی افراد واحدهای مسکونی گران قیمتی را در شهر قم خریدند به امید اینکه قیمت این واحدها افزایش پیدا کند، اما این اتفاق نیفتاد و صاحبان این واحدها اکنون حاضر نیستند که واحدهای خودشان را ارزان تر از گذشته بفروشند، این مساله در برخی از مناطق گران قیمت تر قم وجود دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار