هیات فوتبال قم همچنان در قعر جدول
دیدار 2 تیم آتلیه طهران قم و هیات فوتبال قم در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با نتیجه 5 بر 3 به سود آتلیه طهران به پایان رسید تا این تیم برنده نخستین شهرآورد حساس میان 2 تیم باشد.
کد خبر: ۴۷۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۳ 12 August 2017
به گزارش تابناک قم، هفته هفتم لیگ بر‌تر فوتسال در حالی امروز با چهاربازی پیگری شد که شهرآورد حساس قم را تیم آتلیه به سود خود به پایان داد.

این دیدار که عصر جمعه با حضور انبوه تماشاگران قمی در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد، برای هر 2 تیم دارای حساسیت های ویژه ای بود، چراکه نمایندگان قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تاکنون نتوانسته اند انتظارات علاقه مندان خود را به خوبی برآورده کنند. 

در این دیدار که به میزبانی هیات فوتبال قم برگزار شد، مهدی زاهدی در دقیقه 8، محمد کرمانی در دقیقه 10 و محمد فلامرزی در دقیقه 37 برای تیم میزبان گلزنی کرده و گل های تیم آتلیه طهران قم را نیز ناصر اطمینان در دقیقه های 6 و 7، طاها نعمتیان در دقیقه 8 و سعید قلندری در دقیقه های 9 و 36 به ثمر رساندند. 

در پایان این دیدار تیم آتلیه طهران قم با 11 امتیاز از 6 بازی و با یک بازی معوق در رده ششم جدول قرار گرفت و تیم هیات فوتبال قم نیز همچنان با 2 امتیاز از 7 بازی بر قعر جدول تکیه زده است. 

علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال کشور و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در ورزشگاه شهید حیدریان قم حضور یافته بودند و این مسابقه را از نزدیک تماشا کرده و در پایان این دیدار نیز در جلسه ای با حضور جمعی از مسئولان ورزش استان قم، آخرین وضعیت و مشکلات فوتسال استان را بررسی کردند. 


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار