آیت الله اعرافی در خطبه‌های نمازجمعه:
شما از عربده‌کشی‌ها و تحریم‌ها به جایی نخواهد رسید، شما مقاومت اسلامی و ایران انقلابی را دیدید پس بدانید که باز هم شکست خواهید خورد.حادثه ناگواری که توسط برخی از نمایندگان رخ داد برای مردم ناراحت کننده بود چرا که کار آنها شایسته نبوده است.
کد خبر: ۴۷۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۷ 12 August 2017
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که با حضور پر شور اقشار مختلف مردم در مصلی قدس برگزار شد، به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف در روزهای گذشته گفت: انتظار می رود دولت اسلامی در مسیر انقلاب و اسلام و متعهد به آرمان های انقلاب و پایبند به رهبری و دارای دغدغه نسبت به فرمایشات رهبری شکل بگیرد و شاهد فصل جدیدی از خدمت به کشور باشیم.

وی در مورد سلفی گرفتن نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: حادثه ناگواری که توسط برخی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی رخ داد برای مردم ناراحت کننده بود چرا که کار آنها شایسته نبوده است، امیدواریم این حادثه که نشان از ضعف و ناتوانی بوده معالجه شود چرا که مجلس شورای اسلامی باید عامل عزت ملت باشد و مسؤولان آن نماد مقاومت، عظمت و عزت باشند.

اعرافی یادآور شد: هر چیزی که عزت ایران را مخدوش می‌کند برای ملت قابل قبول نیست به همین علت ملت انتظار دارند که شاهد از جمله این موارد که عزت اسلامی را مخدوش می‌کند نباشند.

وی با اشاره به سالروز مقاومت اسلامی حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: حزب الله در شرایط سخت با حمله اسرائیل به جنوب لبنان مواجه شد در 33 روز در برابر قوی‌ترین ارتش منطقه ایستادگی کردو طعم شکست را به اسرائیل چشاند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور بیان کرد: جنگ 33 روزه باطل سحر قدرت های استکباری و نماد قدرت مقاومت اسلامی بود امروز نیز پیروزی از راه مقاومت عبور می کند.

وی اظهار داشت: همچنین روز صنایع کوچک و متوسط را در پیش داریم صنایع کوچک کمتر از 50 نفر و متوسط تا حدود 100 نفر اشتغال ایجاد می کند در کشور بیش از 80 هزار صنایع کوچک و متوسط وجود دارد.

امام جمعه قم گفت: این صنایع چندین میلیون اشتغال در کشور ایجاد کرده است برخی از صنایع بزرگ استراتژیک هستند اما نباید صنایع کوچک را دست کم گرفت با توجه به رکود در صنایع به دلیل کمبود نقدینگی انتظار می رود کارفرمایان با سرمایه گذاری مانع از تعطیل شدن صنایع شوند.

وی ادامه داد: از دولت نیز انتظار می رود با اقتصاد مقاومتی به صنایع کوچگ و متوسط رسیدگی شود و صنایع در دولت جدید جان تازه ای بگیرد.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: در این هفته روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی را پیش رو داریم باید به سمت تشکل ها بروند رهبرمعظم انقلاب نیز در مسائل فرهنگی تاکید کردند تشکل های فرهنگی می تواند مشکلات را رفع نماید.

وی با اشاره به برخی از حوادث در منطقه بیان کرد: تخریب عوامیه در منطقه شرقی عربستان حادثه دلخراشی است که با حمایت آمریکائی ها اتفاق می افتد.

امام جمعه قم تصریح کرد: آمریکائی ها از تهدیدها و عربده کشی و تحریم ها به نتیجه ای نخواهند رسید شما بارها مقاومت اسلامی را تجربه کرده اید و شکست خورده اید ملت و رهبری در برابر زیاده خواهی های شما خواهند ایستاد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تشکیل خانواده در جامعه عنوان کرد: ازدواج به موقع و آگاهانه موجب رشد و تعالی انسان و جامعه می شود انسان هایی که در زمینه ازدواج موفق هستند روح اجتماعی بهتری دارند و به سمت فعالیت های درست اقتصادی سوق پیدا می کنند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور یادآور شد: ازدواج به هنگام جامعه را از بسیاری از آسیب ها مصون می دارد ضمن اینکه به دلیل عدم استقبال جوانان از ازدواج به هنگام با کاهش جمعیت روبرو هستیم و در سالهای آینده با جامعه ای سالمند مواجه می شویم.

وی گفت: نظام برنامه ریزی کشور باید هماهنگ با ازدواج به موقع باشد و در زمینه اشتغال و معیشت جوانان در جهت تشکیل خانواده راهکارهایی اتخاذ شود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار