مادر شهیدان رضا و حبیب کوهی فردوئی از روستای شهید پرور فردو بر اثر سانحه تصادف امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.
کد خبر: ۴۷۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 10 August 2017
به گزارش تابناک قم، فردو روستایی از بخش کهک استان قم است که با تقدیم 114 شهید از این روستا و سه شهید گمنام بیشترین شهید را به نسبت جمعیت در میان روستاهای کشور تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.مادر شهید زهرا جابری فردوئی مادری ایثارگر که دو فرزندش رضا و حبیب را در راه اعتلای کلمه الله تقدیم اسلام کرده و به این شهادت‌ها افتخار می‌کرد.

حبیب در شهریور سال 38 متولد شد و در سن 23 سالگی از سوی ارتش جمهوری اسلامی در جبهه‌های جنوب حضور یافت و در سال 61 در عملیات بیت المقدس به مقام شهادت نائل آمد. سه سال بعد برادرش رضا که دو سال از وی کوچک‌تر بود در اسفند سال 64، عملیات والفجر هشت در منطقه فاو به مقام شهادت رسید.

جمعیت فردو همگی اهل ایثار و شهادت هستند، مرحومه زهرا جابری فردویی مادری از خاندان ایثار و شهادت است که علاوه بر فرزندانش، دو فرزند برادرش نیز به شهادت رسیدند و فرزند خواهرش نیز  جانباز 70 درصد و شهید زنده دوران هشت سال دفاع مقدس است. داماد این خانواده نیز از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بوده است.

پیکر مطهر این مادر ایثارگر امروز پنج شنبه ساعت 16 از مقابل مسجد امام خمینی (ره) روستای فردو به سمت گلزار شهدای فردو تشییع و در این مکان در جوار شهدا به خاک سپرده خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار