از سوي كادر فني تيم ملي صورت گرفت
فوتساليست‌هاي استان قم از سوي كادر فني براي حضور در اردوي تيم اعزامي ايران به رقابت‌هاي فوتسال بازي‌هاي 2017 داخل سالن آسيا دعوت شدند.
کد خبر: ۴۷۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳ 09 August 2017
به گزارش تابناک قم، در شرایطی که فوتسال قم در فصل 1396 لیگ برتر باشگاه‌های کشور دو تیم بومی دارد ولی هیچ یک از ملی‌پوشان قمی دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان، در عضویت تیم‌های لیگ برتری هیأت‌‌‌‌ قم و آتلیه‌طهران قم نیستند.

هر دو تیم هیأت‌‌‌‌ قم و آتلیه‌طهران قم با ترکیبی از بازیکنان بومی و همچنین مربیان و کادر قمی در فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور یافته‌اند اما هیچ یک از بازیکنان این دو تیم در حال حاضر مد نظر کادر فنی تیم ملی برای بازی‌های برون‌مرزی تیم ملی فوتسال نیستند.

این در حالی است که تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران خود را برای حضور در دو رویداد مهم قاره‌ کهن آماده می‌کند، تیم سوم جهان با سرمربیگری سیدمحمدکاظم ناظم‌‌الشریعه ابتدا باید در مسابقات فوتسال بازی‌های 2017 داخل سالن آسیا به میدان برود و سپس آماده جام ملت‌های آسیا شود.

به همین منظور سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اسامی ۱۸ بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی این تیم را که از ۲۱ تا ۲۳ مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود، اعلام کرد و در بین نفرات دعوت شده به این اردو علی‌اصغر حسن‌زاده، ابوالقاسم اروجی و مسلم اولاد قباد از قم نیز حضور دارند.

رقابت‌های فوتسال بازی‌های 2017 داخل سالن آسیا شهریور ماه به میزبانی کشور ترکمنستان برگزار می‌شود اما مسابقات فوتسال جام ملت‌های 2018 قاره کهن زمستان امسال به انجام خواهد رسید و تیم ملی ایران برای کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی خود آماده می‌شود.

علیرضا صمیمی، حمید احمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی و مرتضی عزتی از مس سونگون، محمد شجری، مسلم اولادقباد و مهدی جاوید از تیم تأسیسات دریایی تهران، سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، احمد اسماعیل‌پور، ابوالقاسم اروجی و سیداحمد عباسی از گیتی‌پسند اصفهان در این اردو حضور دارند.

همچنین سجاد بندی‌سعدی از تیم ارژن فارس، قدرت بهادری و علی اسعدی از فرش‌آراء مشهد، علیرضا رفیعی و شهاب طالبی از ملی حفاری اهواز و مرتضی فراهانی از مقاومت البرز دیگر نفرات اردونشین تیم ملی هستند اما از تیم‌های هیأت‌‌‌‌ قم و آتلیه‌طهران قم بازیکنی دعوت نشده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار