معاون شهردار قم مطرح کرد
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم گفت: با تدبیری که صورت گرفته واحدهای شهرک خودرو به صورت مرحله به مرحله تکمیل شده و در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۷۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶ 08 August 2017
به گزارش تابناک قم، سیدامیر سامع در دویست و چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و برخی منتخبین دوره پنجم شورای شهر در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه هر بلوک پروژه شهرک خودرو بین 80 تا 100 واحد را شامل می‌شود اظهار کرد: در حالت قرارداد سرمایه‌گذاری نخست پروژه این امکان وجود داشت که بدون اتمام هیچ بلوک یا فازی کل پروژه پیش‌فروش شود و تدبیر شد تا مرحله به مرحله کار انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه ما قطعا در هر پیش‌فروش رسوب عدم فروش خواهیم داشت اذعان کرد: فروش این واحدها در شهرک کار راحتی نیست و ما به دنبال راهکارهای مختلف هستیم تا بتوانیم مشکلات قراردادی پروژه را رفع کنیم.

معاون شهردار قم با تاکید بر عزم مجموعه مدیریت شهری برای تدبیر در پروژه شهرک خودرو و اتمام هرچه سریع‌تر واحدها و تحویل آن به مردم گفت: روشی که در متمم قرارداد به کار گرفته‌ایم بهترین راهکاری است که به کار گرفته شده تا بتوانیم تضمینی داشته باشیم که پروژه به اتمام رسیده و در اختیار مردم قرار گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار