بازیکن قمی قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان:
بازیکن قمی تیم فوتبال آینده سازان نجف آباد تأکید کرد: وضعیت آینده این تیم که قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان است باید زودتر مشخص شود.
کد خبر: ۴۷۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴ 08 August 2017
به گزارش تابناک قم، مریم رهیده اظهار داشت: مدت‌ها از پایان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور گذشته اما من و هم تیمی‌هایم ۷۰ درصد مطالبات فصل گذشته خود را دریافت نکرده‌ایم و این به دلیل مشکلات مالی باشگاه است.

وی افزود: تیم‌های لیگ برتری فوتبال بانوان کشور به تدریج آماده شروع تمرینات پیش فصل سال جدید می‌شوند و وضعیت آینده تیم آینده سازان باید زودتر مشخص شود اما امیدوارم این مشکلات رفع شود و بار دیگر بتوانیم تیم قهرمان فصل گذشته را در کنار هم ببینیم.

بازیکن قمی تیم فوتبال آینده سازان نجف آباد گفت: برای ادامه حضور در آینده سازان نجف آباد منتظر تعیین تکلیف مطالباتش می‌مانم و پس از دریافت آن، در مورد تمدید قرارداد با تیم قهرمان و یا برنامه دیگر در فصل جدید تصمیم می‌گیرم.

رهیده بیان داشت: قلبا مایل به تمدید با آینده سازان نجف آباد هستم اما مسائل مالی تأثیرگذار خواهد بود البته مشکلات مالی آینده سازان را درک می‌کنم و می‌دانم مدیر عامل باشگاه و کسانی که دلسوز این تیم به عنوان تیم قهرمان فصل اخیر هستند تا چه اندازه پیگیر مشکلات مالی هستند.

وی عنوان کرد: سانسور اهدای جایزه بهترین بازیکن بخش بانوان و بهترین تیم بانوان در مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال ایران از سوی رسانه ملی سبب دلسردی و ناراحتی مدیر عامل باشگاه شده است و در این شرایط، باشگاه برای ادامه راه با این مشکلات، نیاز به انگیزه و نیز پشتیبانی دارد.

بازیکن قمی تیم فوتبال آینده سازان نجف آباد تصریح کرد: حیف است که تیمی که سال گذشته تبدیل به تیمی محبوب شد و مقام قهرمانی لیگ برتر را نیز کسب کرد تضعیف شود و امیدوارم مسئولان مرتبط چاره‌ای برای رفع دغدغه‌های باشگاه آینده سازان بیندیشند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار