رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی دمای استان تقریبا ثابت است، البته دما نوسان دارد، اما این نوسان چشمگیر نیست.
کد خبر: ۴۷۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ 08 August 2017
به گزارش تابناک قم، محمد رضا قاضی با اشاره به آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قم صاف گاهی همراه با وزش ملایم باد است، امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با سرعتی حداکثر بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز حداقل و حداکثر دمای استان قم 20 درجه و 42 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان به 20 درجه و 43 درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف گاهی همراه با وزش باد است، در آن روز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: در روز پنجشنبه کمترین و بیشترین دمای استان 20 درجه و 41 درجه است، طی روزهای آتی دمای قم تقریبا ثابت است، البته دما نوسان دارد، اما این نوسان چشمگیر نیست.

وی ادامه داد: طی روزهای آتی وزش ملایم باد را در استان قم شاهد هستیم، خوشبختانه طی این روزها گرد و خاک را در استان نداریم.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: روز پنجشنبه آب و هوای استان صاف گاهی همراه با وزش باد است، در این روز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی با اشاره به سردترین و گرم ترین نقطه استان قم طی 24 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت شهر قم با 19 درجه سردترین نقطه استان و منطقه جمکران با 41 درجه گرم ترین نقطه استان قم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 19 درجه و 41 درجه بود. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار