متاسفانه در حادثه رخ داده در بامداد امروز، دو جوان موتورسوار جان خود را از دست دادند. 368 مورد معادل 67 درصد از حوادث ترافیکی و 425 تن معادل 66 درصد از مصدومان مربوط به سرنشینان موتورسیکلت بوده است.
کد خبر: ۴۷۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 06 August 2017
به گزارش تابناک قم، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: یک تن در حوادث ترافیکی هفته گذشته قم کشته شد و 642 تن مصدوم شدند.

دکتر محمدرضا حسنی در این خصوص گفت: در حادثه برخورد 2 دستگاه وسیله نقلیه شامل یک دستگاه وانت و یک دستگاه پژو پرشیا، یک تن، آقا 43 ساله در دم جان باخت و سه تن مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه ساعت 21:18، 13 مردادماه جاری در کیلومتر 40 آزادراه قم – تهران رخ داد. در حادثه برخورد 2 دستگاه موتورسیکلت که ساعت 12:00 نیمه شب 10 مردادماه جاری در بخش قنوات به سمت روستای مبارک آباد رخ داد، پنج تن مصدوم شدند.

دکتر حسنی اضافه کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه ون و نیسان، هشت تن مجروح شدند که هفت مصدم به بیمارستان منتقل و یک مصدوم در محل حادثه درمان شد. این حادثه نهم مردادماه ساعت 08:52 در آزادراه تهران – قم رخ داد.

وی گفت: از هفتم تا 14 مردادماه 10 هزار و 324 تماس با مرکز اورژانس 115 قم برقرار و منجر به انجام یک هزار و 785 ماموریت شده است.

رئیس مرکز اورژانس 115 قم افزود: 545 مورد از ماموریت ها مربوط به حوادث ترافیکی بوده که 468 مورد در داخل شهر و 77 مورد نیز در محورهای مواصلاتی رخ داده است.

دکتر حسنی اضافه کرد: در این حوادث 642 تن مصدوم شده اند که 268 تن به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و 372 تن دیگر برای تکمیل مراحل درمان به مراکز درمانی منتقل شده اند.

به گفته وی، 368 مورد معادل 67 درصد از حوادث ترافیکی و 425 تن معادل 66 درصد از مصدومان مربوط به سرنشینان موتورسیکلت بوده است.

موتورسیکلت جان 2 جوان را در قم گرفت

معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم نیز گفت: متاسفانه در حادثه رخ داده در بامداد امروز، دو جوان موتورسوار جان خود را از دست دادند.

مهدی فراهانی در تشریح این حادثه گفت: در ساعت یک بامداد امروز در خیابان هفت تیر، حادثه سقوط از موتورسیکلت منجر به تلفات جانی شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه یک نفر در دم فوت کرد و سرنشین موتورسیکلت نیز با وجود حضور به موقع اورژانس ۱۱۵ و انجام خدمات اولیه، جان خود را از دست داد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار