با شکست برابر کاراته‌کای آذربایجان؛
رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: امیر مهدی‌زاده در پایان مسابقات جهانی لهستان با شکست برابر کاراته کای آذربایجان، نایب قهرمان شد.
کد خبر: ۴۶۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۳ 27 July 2017
به گزارش تابناک قم، علیرضا برخورداری اظهار داشت: امیر مهدی‌زاده ستاره جهانی کاراته قم در مسابقات ورلد گیمز لهستان موفق به کسب مدال نقره شد و افتخار بین المللی جدیدی برای ورزش قم و کاراته ایران کسب کرد.

وی افزود: مهدی‌زاده روز سه‌شنبه در دیدار فینال مسابقات ورلد گیمز لهستان برابر حریفی از جمهوری آذربایجان قرار گرفت و با شکست ۴ بر ۲ برابر فرضعلی اف قهرمان اروپا و نفر سوم جهان از آذربایجان، به نقره این مسابقات بسنده کرد.

 رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: مسابقات وزن منهای ۶۰ کیلوگرم کاراته مسابقات ورلد گیمز لهستان با حضور ۸ کاراته کای برتر این دسته در ۲ گروه ۴ نفره برگزار شد که از هر گروه ۲ نفر برتر به نیمه نهایی و سپس فینال صعود کردند.

برخورداری بیان داشت: امیر مهدی‌زاده در مسابقات نخست برابر بروس داگلاس سانتوس از برزیل به تساوی یک بر یک رسید که در قانون سن شو کاراته کای برزیلی فاتح این پیکار شد اما مهدی‌زاده در مسابقه بعدی خود ۳ بر یک آگوژیل صوفیانی از فرانسه را مغلوب کرد.

وی عنوان کرد: مهدی‌زاده در آخرین مسابقه دور گروهی ۵ بر صفر ماسیج داروسکی از لهستان را شکست داد و به عنوان نفر دوم گروه پس از داگلاس سانتوس برزیلی به نیمه نهایی رسید و در این مرحله برابر با پیروزی قاطع ۷ بر صفر برابر خورخه گومز ماتیاس از اسپانیا به فینال وزن منهای ۶۰ کیلو گرم راه یافت.

 رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: مهدی‌زاده در حالی در فینال به کاراته کای جمهوری آذربایجان باخت که تصمیمات داوری در این نتیجه اثرگذار بود و مهدی‌زاده کاملا مستحق کسب طلا بود با این حال، کسب همین مدال نقره نیز وی را پر افتخارترین کاراته کای ایرانی در ورلد گیمز کرده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار