دبير هیأت‌ كبدي استان قم خبر داد
دبير هیأت‌ كبدي استان قم گفت: تيم كبدي جوانان قم پس از كسب مجوز صعود به مرحله نهايي رقابت‌هاي قهرماني كشور در ديداري تداركاتي به مصاف تيم ملي سريلانكا مي‌رود.
کد خبر: ۴۶۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 26 July 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا رجایی اظهار کرد: کبدی‌کاران جوان قم نتایج بسیار خوبی در مسابقات منطقه 6 کبدی جوانان کشور کسب کردند و خوشبختانه با ارائه نمایش فنی و تکنیکی خود موفق به کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها شدند.

وی ادامه داد: هدف هیأت‌ کبدی قم حفظ آمادگی بازیکنان این تیم برای حضور موفق در پیکارهای مرحله پایانی کبدی قهرمانی جوانان کشور است و به همین منظور جلسه‌ای با حضور نفرات و مربیان تیم جوانان با مسلم رشیدی رئیس هیأت‌ کبدی برگزار شد تا در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شود.

دبیر هیأت‌ کبدی استان قم در ادامه به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری یک دیدار دوستانه و تدارکاتی بین کبدی‌کاران جوان قم با تیم ملی جوانان سریلانکا اشاره و بیان کرد: تیم‌های ملی کبدی مردان و بانوان سریلانکا به منظور برگزاری چند دیدار تدارکاتی از 28 تیر در ایران به سر می‌برند.

وی با اشاره به تشکیل اردوی یک هفته‌ای این تیم در کشورمان، بیان کرد: کبدی‌کاران سریلانکا در مدت حضور یک هفته‌ای خود در تهران پنج دیدار تدارکاتی با تیم‌های ملی مردان و بانوان رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان ایران انجام می‌دهند و یک مسابقه دوستانه نیز بین تیم جوانان این کشور با تیم قم برگزار می‌شود.

رجایی خاطرنشان کرد: بعداز درخواست هیئت کبدی قم و موافقت رئیس فدراسیون کبدی و سرمربی تیم ملی سریلانکا، این دو تیم عصر امروز در سالن آکادمی ملی‌ المپیک واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران یک دیدار دوستانه برابر یکدیگر برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به بازی‌های تدارکاتی سریلانکا با تیم ملی جوانان ایران، ابراز کرد: تیم ملی کبدی جوانان پسر ایران در نخستین مصاف با سریلانکا 36 بر 34 نتیجه را واگذار کرد اما در دومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود شکست بازی نخست را سریلانکا جبران کرد و برابر این تیم با نتیجه 55 بر 30 به برتری رسید، ضمن اینکه تیم بزرگسالان ایران نیز تیم سریلانکا را مغلوب کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار