سرمربی سابق نفت مسجد سلیمان به‌عنوان سرمربی صبای قم معرفی شد. متقاضی حمایت مالی از باشگاه صبای قم با بیان اینکه اگر اختیار تام بدهند و به فکر صبا باشند، آماده کمک هستم گفت: منتظر پاسخ استانداری قم برای حمایت مالی از صبا هستم.
کد خبر: ۴۶۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴ 26 July 2017
به گزارش تابناک قم، سهراب بختیاری زاده در فاصله کمتر از دو هفته مانده به آغاز لیگ دسته اول، هدایت تیم صبای قم را بر عهده گرفت. 

بختیاری‌زاده فصل گذشته سرمربی نفت مسجد سلیمان بود که پس از کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد تا محمود فکری جایگزین او شود.

وی که سابقه حضور و کاپیتانی صبای قم را در کارنامه دارد با اعلام محمدرضا کشوری‌فرد، مدیر عامل باشگاه صبا به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

تیم فوتبال صبای قم فصل گذشته باقرار گرفتن در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر به همراه ماشین‌سازی تبریز به لیگ دسته اول سقوط کرد.

منتظر پاسخ استانداری قم برای حمایت مالی از صبا هستم

متقاضی حمایت مالی از باشگاه صبای قم با بیان اینکه اگر اختیار تام بدهند و به فکر صبا باشند، آماده کمک هستم گفت: منتظر پاسخ استانداری قم برای حمایت مالی از صبا هستم.

مجید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به شرایط مالی باشگاه صبای قم و مشکلاتی که برای این تیم در راه حضور در لیگ یک وجود دارد به من پیشنهاد شد که برای حمایت از صبا قدم پیش بگذارم و در حال حاضر نیز در صورتی که عزم و اراده واقعی در استان قم برای رفع مشکل این تیم باشد حضور در قم و شهر کریمه اهل بیت(س) و کمک به صبا برای من افتخار است.

وی با بیان اینکه آماده کمک به صبا در لیگ یک هستیم، افزود: از نظر مالی بودجه لازم تأمین است و می‌خواهیم امسال در لیگ یک برای فوتبال قم آبرو داری کنیم. با تیم مدیریتی قوی می‌آیم و حضور تحمیلی حتی یک نفر را نیز در مجموعه‌ام نمی‌پذیرم. اگر اختیار تام بدهند و به فکر صبا باشند، آماده کمک هستم.

این حامی مالی و متقاضی اسپانسرینگ صبا گفت: حامی مالی ما مشکلی برای هزینه در لیگ یک ندارد. با ۷ بازیکن درجه یک در لیگ دسته اول صحبت کرده‌ام و از آن‌ها خواسته‌ام با تیمی قرارداد نبندند تا اگر صبا در اختیار ما قرار گرفت آن بازیکنان را به قم بیاوریم و با نفرات خود و بازیکنان بومی قم به ترکیب دلخواهی برسیم.

حیدری بیان داشت: برای صبا جیب ندوخته‌ام و کار من فوتبال است. تیم من در لیگ ۲ کشور آماده و مهیا است و برای در اختیارگیری صبا منتظر پاسخ مسئولان و تصمیم گیرندگان صبا می‌مانم اما این فرصت محدود است.

وی عنوان کرد: اختیار صبا دست استانداری قم است اما با وجود اینکه من ابراز تمایل کرده‌ام که برای صبا به مدت یک سال هزینه کنم کسی از من حتی برای یک جلسه هم دعوت نکرده است. امروز شرایط ورزش کشور طوری نیست که اسپانسر دنبال کسی بدود و التماس کند. تعجب می‌کنم چرا کسی به یافتن اسپانسر و حل مشکلات مالی صبا علاقه نشان نمی‌دهد.

این فعال فوتبال در بخش خصوصی تصریح کرد: صبا تیمی است که برای قم ارزش و اهمیت بیشتری به همراه می‌آورد. در صورتی که استانداری قم بخواهد و اهالی ورزش قم یاری کنند آماده همکاری هستیم و می‌خواهیم دست به دست هم دهیم تا از آبروی صبای قم در لیگ یک دفاع کنیم و این موضوع فقط با اراده جمعی امکان پذیر است.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار