دهه کرامت، تجلی وحدت و مهربانی
جشن« ترنم باران» ویژه دختران همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶ 25 July 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، جشن" ترنم باران" ویژه دختران 10 تا 15سال عصر امروز در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور باشکوه دختران نوجوانان برگزار شد، حجت‌الاسلام مقدسیان، کارشناس رسانه ملی ضمن بیان ابعادی از سبک زندگی اسلامی به الگوی برخورد با همسایه و صرفه‌جویی اشاره کرد و اظهار داشت: یک نوجوان و جوان مؤمن و انقلابی سعی نمی‌کند که بدی دیگران را با بدی جواب داده و سعی می‌کند نسبت به همسایگان با مهربانی و صبوری برخورد می‌کند.

وی افزود: یکی از آداب مهم در دهه کرامت برای شاد کردن دیگران در راستای شادی اهل‌بیت(ع) این است که به بزرگ‌ترها احترام گذاشته و اشتباهات آن‌ها را به‌صورت غیرمستقیم به آن‌ها تذکر دهیم.

کارشناس رسانه ملی با اشاره به اینکه فرهنگ اسراف در جامعه چیز بدی است، تصریح کرد: اسراف انسان را از زمره مؤمنان خارج می‌کند.

مقدسیان با تأکید بر اینکه بهتر است بچه‌ها و به‌خصوص نوجوانان به‌جای استفاده مداوم از گوشی‌های تلفن همراه با اعضای خانواده بازی گروهی انجام دهند، ادامه داد: بازی گروهی هوش و حافظه انسان را تقویت کند.

وی بابیان اینکه چادر بهترین حجاب برای دختران است، یادآور شد: حضرت معصومه(س) در زمینه حجاب و عفاف بهترین الگو برای دختران هستند.

برگزاری مسابقه، اهدای تبرکی و تجلیل از نوجوانان فعال قرآنی از دیگر برنامه‌های محوری جشن "ترنم باران" بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار