رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات هواشناسی قم:
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: امروز بیشترین دمای استان 42 درجه است و جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴ 25 July 2017
به گزارش تابناک قم، محمد رضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آینده اظهار کرد: امروز آب و هوای قم صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک محلی است.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت است و بیشترین دمای استان 42 درجه پیش بینی شده است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک محلی خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت باد در استان قم اظهار کرد: فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت است، در این روز کمترین دمای قم 23 درجه و بیشترین دمای استان 43 درجه خواهد بود.

وی ادامه داد: آب و هوای استان قم در روز پنجشنبه صاف تا قسمتی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک محلی است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: جهت وزش باد در استان در روز پنجشنبه جنوب شرقی و با حداکثر سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان قم 24 درجه و 43 درجه خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم در 24 ساعت گذشته به ترتیب 22 درجه و 41 درجه بود، همچنین برای روز پنجشنبه هفته جاری افزایش نسبی دما در نیمه غربی کشور پیش بینی شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار