در سالروز میلاد حضرت معصومه(س)؛
کاروان گل ویژه دهه کرامت همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) توسط شهرداری قم در مناطق مختلف شهر قم به حرکت درآمد. در این حرکت نمادین، کاروان‌های مملو از گل‌ فضای معنوی و مملو از طراوت و شادی را در سطح شهر قم پراکنده کردند.
کد خبر: ۴۶۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 25 July 2017
به گزارش تابناک قم، مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم گفت: کاروان گل ویژه دهه کرامت همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در مناطق مختلف شهر قم به حرکت درآمد.

حمید رضا عابدی خرسند با اعلام این خبر گفت: کاروان گل ویژه دهه کرامت همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) توسط شهرداری قم و سازمان پارک‌ها و فضای سبز در مناطق مختلف شهر به حرکت درآمد.

وی با بیان اینکه کاروان گل شهرداری قم ، امروز با هدف تبریک آغاز دهه کرامت در سطح شهر حرکت می کند افزود: در این حرکت نمادین که صبح امروز صورت گرفت، کاروان‌های مملو از گل‌ فضای معنوی و مملو از طراوت و شادی را در سطح شهر قم پراکنده کردند.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه این کاروان در حین حرکت به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) به مردم گل تقدیم می کند خاطرنشان کرد: هر ساله از میلاد بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت در سطح کشور جشن‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود که شهر قم و مشهد در این ایام به سبب وجود بارگاه فرزندان امام موسی کاظم(ع) حال و هوای ویژه‌ای دارد.

عابدی خرسند با اشاره به اینکه این کاروان از هسته مرکزی شهر قم عبور کرده و به حرم مطهر منتهی خواهد شد به اقدامات شهرداری در این ایام اشاره کردو افزود: شهرداری قم نیز همزمان با این ایام ضمن فضاسازی شهری، ایجاد المان‌های مناسبتی، نصب پارچه‌نوشت‌های مرتبط با حضرت معصومه و امام رضا و چراغانی شهر، همچنین برگزاری جشن‌ها و مراسمات ویژه‌ فضایی شاد و با طراوت را در شهر ایجاد کرده است.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار