عضو شورای شهر قم:
عضو شورای شهر قم گفت: اینکه برخی این ذهنیت را دارند که سرمایه‌گذار حجم کمی پول هزینه می‌کند و سود زیادی می‌برد به سرمایه‌گذاران جفا کرده‌اند چراکه سرمایه‌گذار نه تنها هزینه می‌کند بلکه از مدیریت خود سود می‌برد.
کد خبر: ۴۶۶۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 25 July 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر دوشنبه شب در دویست‌ و سی‌ونهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و برخی منتخبان دوره پنجم شورا در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تاکید بر ضرورت بررسی دقیق و موشکافانه پروژه‌های سرمایه‌گذاری اظهار کرد: در خصوص پروژه شهرک خودرویی برخی آن را با دیگر پروژه‌های مشارکتی مقایسه می‌کنند که این کار و مبنای درستی ندارد.

وی با بیان اینکه نمی‌توان تمام شرایط پروژه‌های سرمایه گذاری را با یکدیگر مقایسه کرد گفت: پروژه‌های شکست خورده سرمایه‌گذاری چون سامان‌سازان شرایط بسیار متفاوتی نسبت به پروژه‌ شهرک خودرویی داشت و در همان فاز نخست پیش‌فروش صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: در پروژه شهرک خودرویی حجم زیادی کار شده و سه فاز در حال فعالیت است و با بقیه پروژه‌ها قابل مقایسه نیست.

وی گفت: اینکه برخی این ذهنیت را دارند که سرمایه‌گذار حجم کمی پول هزینه می‌کند و سود زیادی می‌برد به سرمایه‌گذاران جفا کرده‌اند چراکه سرمایه‌گذار نه تنها هزینه می‌کند بلکه از مدیریت خود سود می‌برد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار