با حضور ۱۰ تیم؛
مسابقات والیبال امیدهای کشور در بخش پسران در سطح ۲ قهرمانی کشور با حضور ۱۰ تیم در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 25 July 2017
به گزارش تابناک قم، میزبانی مسابقات والیبال امیدهای کشور در سطح دسته دوم قهرمانی کشور به قم واگذار شد و قم از پایان هفته جاری میزبانی این مسابقات را بر عهده خواهد گرفت.

رقابت‌های والیبال امیدهای کشور در ۴ سطح برتر، دسته اول، دسته دوم و دسته سوم برگزار می‌شود که در سطوح دسته برتر و دسته اول تیم‌هایی حاضر هستند که تیم بزرگسالان آن‌ها در آن رده حضور دارد.

تیم والیبال امیدهای استان قم در بخش پسران نیز یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات دسته دوم است و قرار است به همراه ۹ تیم دیگر از شنبه آینده در مسابقات قهرمانی کشور رقابت کند.

این مسابقات از هفتم مردادماه در سالن شهید رضاییان قم برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت کننده در ۲ گروه به صورت دوره‌ای با هم به رقابت می‌پردازند و در ‌نهایت ۲ تیم از هر گروه به نیمه نهایی صعود می‌کنند.

حسن‌ایزدی، محمد محمدی، میلاد رشیدی، علی رضا فرزانه، محمد بختیاری، حسین فیروزپور، میثم‌ صنیعی، محمد حسین‌محمدی تبار، محمد مهدی پایاب، علی مددی، محمد شهبازی و مرتضی قنبری بازیکنان تیم والیبال امید استان قم هستند.

سید روح الله شفیعی دارابی سرمربی این تیم است و سید امیر لران دهنوی به عنوان مربی و حسین آزاد به عنوان سرپرست در کادر این تیم حضور دارند ضمن اینکه این رقابت‌ها به مدت یک هفته در قم ادامه دارد و بازدید از آن برای عموم رایگان خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار