معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از افتتاح نخستین مرکز ناباروری دولتی استان قم در مرکز آموزشی درمانی نکویی، هدایتی فرقانی همزمان با دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 25 July 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا مظفری اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن دهه کرامت مرکز ناباروری دولتی استان قم روز چهارشنبه ساعت 11 صبح در مرکز آموزشی درمانی نکویی، هدایتی فرقانی افتتاح می‌شود.

وی گفت: این مرکز در قالب طرح تحول نظام سلامت و در راستای حمایت از زوج‌های نابارور به بهره‌برداری می‌رسد که برای راه‌اندازی آن 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم بابیان اینکه 62 مرکز ارائه‌دهنده خدمات درمان ناباروری خصوصی و دولتی قبل از شروع طرح تحول سلامت در کشور وجود داشته است، گفت: 24 مرکز وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی و 38 مرکز نیز از این تعداد خصوصی بوده‌اند.

وی بابیان اینکه در قالب طرح تحول نظام سلامت 15 مرکز جدید دولتی راه‌اندازی شد، تصریح کرد: این مرکز در راستای کمک به زوج‌های جوان دایر شده که اقداماتی ازجمله تحریک تخمک‌گذاری، میکرواینجکشن، تزریق داخل رحمی اسپرم و هیستروسکوپی را انجام می‌دهد.

مظفری خاطرنشان کرد: مرکز ناباروری دولتی استان قم با نام ریحانه فعالیت خواهد کرد که مراسم بهره‌برداری از آن فردا چهارم مردادماه در مرکز آموزشی درمانی نکویی، هدایتی، فرقانی قم برگزار خواهد شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار