مدیرکل آموزش همگانی معاونت اجتماعی ناجا خواستار شد
مدیرکل آموزش همگانی معاونت اجتماعی ناجا بر راه اندازي مرکز حوزوی انتظامی تربیت مبلغ در قم تاکيد کرد.
کد خبر: ۴۶۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 25 July 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کاهه به همراه سرهنگ صادقی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم و سرهنگ عبدالرضایی رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی این فرماندهی با حجت الاسلام شمس الهی مدیر موسسه صبح امید دیدار کردند.

مدیرکل آموزش همگانی معاونت اجتماعی ناجا در سخنانی با بیان اینکه یکی از برجسته ترین اقدامات معاونت اجتماعی، آموزش همگانی است، اظهار کرد: معاونت اجتماعی ناجا بخش‌های مختلفی از جمله اداره آموزش همگانی داشته که پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اهداف آن به شمار می‌آید.

وی گفت: در پیشگیری اولیه اقدامات در این مسیر است تا افراد گرفتار آسیب‌های اجتماعی نشوند، در پیشگیری ثانویه به افراد آسیب دیده مشاوره داده می‌شود و در پیشگیری ثالثیه هدف بازتوانی مددجوی آسیب دیده بوده که توسط مددکار ناجا به آن پرداخته شده تا به چرخه جامعه بازگردد.

مدیرکل آموزش همگانی معاونت اجتماعی ناجا با بیان اینکه آموزش‌ها در سطح جامعه توسط پلیس به صورت حضوری و غیرحضوری دنبال می شود، تصریح کرد:در نیروی انتظامی 2 هزار مربی آموزشی در امر آموزش جامعه، نقش فعالی را ایفا می‌کنند.

کاهه با بیان اینکه آموزش‌های غیر حضوری در قالب پک آموزشی طراحی و در اختیار مخاطب گذاشته می‌شود، گفت: حضور همزمان کارشناسان دینی و انتظامی در برنامه‌های صدا و سیما، تاثیر بسزایی بر مخاطب خواهد گذاشت.

مدیرکل آموزش همگانی معاونت اجتماعی ناجا با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های عمومی برای آموزش‌های پیشگیرانه در دستور کار فرماندهی انتظامی استان‌ها قرار دارد، افزود:هدف اصلی پلیس، آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

حجت الاسلام شمس الهی مدیر موسسه فرهنگی صبح امید نیز در سخنانی با بیان اینکه بسیاری از معضلات جامعه ریشه در ناآگاهی افراد دارد، بر تلاش بیش از پیش دستگاه‌ها و نهاد‌های آموزشی کشور در حوزه پیشگیری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه رویکرد ناجا تقویت دو حوزه پیشگیری و فرهنگی است، بر تعاملات فی مابین حوزه علمیه و نیروی انتظامی در این رابطه تاکید کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار