عضو شورای اسلامی قم:
عضو شورای اسلامی قم گفت: ایجاد حساسیت در خصوص مسائل محیط زیستی اهمیت زیادی دارد و بحث محیط زیست اولویت نخست در کشور و استان قم نیست.
کد خبر: ۴۶۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷ 24 July 2017
به گزارش تابناک قم، حسن بختیاری ظهر امروز در جلسه کمیته بهداشت و محیط زیست کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای شهر قم که در سالن جلسات این شورا برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه به پسماندهای پزشکی اظهار کرد: این پسماندها مهم هستند و با سلامت مردم در ارتباط است، شهرداری قم و دانشگاه علوم پزشکی باید جلسات مستمری در خصوص پسماندها برگزار کنند و مسائل و مشکلات در این جلسات مطرح شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم که پسماندهای پزشکی از نقاط مختلف شهر قم به صورت مستمر در یک نقطه از شهر جمع و برای آن تعیین و تکلیف شود.

عضو شورای اسلامی قم افزود: حوزه محیط زیست یک حوزه گسترده است و مسائل محیط زیستی مرتبط با شهرداری را در اولویت کار قرار دادیم، اگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بحث محیط زیست به شهرداری قم کمک کنند، مشکلات در این زمینه کمتر خواهد شد.

بختیاری با اشاره به نقش کمیته محیط زیست شورای شهر قم اظهار کرد: این کمیته به دنبال تسریع کارهای دستگاه‌های اجرایی در خصوص محیط زیست است، باید شهروندان دغدغه‌های محیط زیستی خودشان را از شهرداری و شورای قم مطالبه کنند.

وی ادامه داد: ایجاد حساسیت در خصوص مسائل محیط زیستی اهمیت زیادی دارد و بحث محیط زیست اولویت نخست در کشور و استان قم نیست، مطرح شدن بحث صدور مجوز واحد سرب در قم واکنش وزیر صنایع را به دنبال داشت، همچنین مجوز نیروگاه جدید برق در قم با اعتراضات اعضای شورا لغو شد.

عضو شورای اسلامی قم در پایان خاطرنشان کرد: باید مسائل محیط زیستی در شهر قم را به صورت برنامه ریزی شده جلو ببریم، امیدوارم با داشتن حساسیت در خصوص این مسائل آینده بهتری را برای فرزندانمان در این شهر رقم بزنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار